Cumu afectuamente chjamatu zitellu?

Esprimi i so genitori di amare senza limità pruvate in parechje manere. Qualchissia prifirisci abbrazzatura amici è bracce, qualchissia rive u zitellu cù dolci è ghjucate, ma tutti i genitori, senza esvisione, ponu incù parechji alcune pàtene per i so babys e i zitelli. Fate qualcosa à a mamma chì cose cù u chjama u so zitellu, è senti una documenti toccu è cute options.

Cumu pudete chjamà u zitellu?

A maiò parte di i zitelli anu appiccicatu maschili, per questu quì sò chjamati hamsters, cheeks, Puffy, Pupsicum e Donuts. À spessu, cù un affettu tentativu per u zitellu, i genitori rifranmu u so nome cun una parola cunsunanti: Lizunya-Krasounia, Marinka-Mandarinka, Yanchik-Dandelchik, Nastyona-Slastena.

Alcurnici originali per i zitelli ùn sò micca acquistati solu da i nomi derivati, ma da i surnames, perchè e donne spessu chjamanu tutti i membri di l'unità una parolla afficeta. Per esempiu, a famiglia Belyaev, pò esse chjamati Belyashik, è in a famiglia Razumenko hà cambiati chjamati Razumunkami.

Li picciotti, avè parlatu, pruvate avè immediatamente u so nomu, ma spessu si ponu intercepte è toccu e parolle chì si sò chjamati paisani. Cusì Egorka pò diventà in Igogoku, è Xenia in Yenya-enya.

Ci hè a crede chì i genitori cù l'aiutu di l'alcune in affettuosu per un zitellu puderanu tà u so propiu figliolu, perchè tanti chjamanu figlioli cum'è: Kazyulichka, Kaprizulechka, Vrednjulechka, pigghiannu una basa di una parola pocu affettuosu è aghjunghje una finita di diminutivu.

Cumu pudendu chjamà a ghjente?

Quandu ci andonu cun nome per a so figliola, i genitori pensanu à parechji varianti di a so forma diminutivu, chì hè spessu usata per cumunicà cù una figliola petite. Per esempiu, u nomu Arina: Arinushka, Arishechka, Oreshek.

Ogni little girl hè bella in u so modu. Unu hè rive longu capelli, l'altru teni un occhi blu senza fondu, u terzu si cumportanu cum'è una attrizziera pocu. L'aspetta memorable è u cumpurtamentu brillanu sò u mutivu di chjamà una picciotta Sin-Eyes, Princess, Malvina, Krasotulay, Angel.

Cumu pudete chjamà u mo figliolu?

Perchè u picciottu, ùn sò micca menu belle è piacevuli cù chì i genitori volenu saccià a unicità di u so zitellu. Per esempiu, a moda per i nomi di i picciotti ùn impedisce micca chì i genitori incitanu è invintendu i so opri diminutivu-carissante: Andrew ùn si pò trite chjamà Andryushenka, è urigine - Dusheskaya (derivative di Ducha).

I matri di i picciotti sòlitu ponnu cunparate i so picculi figlioli cun animali mucchi, è chjamanu l'Hare, Kitten, Teddy Bear.

Tender words per u zitellu

Ogni annuali cù i zitelli, i genitori ùn sò micca solu dalli alcune è nomi insinusivi, ma ancu uttene un affettuosu è gentile. Tutti i zitelli sete amparati in u so indirizzu l'epiteti: dolce, favuritu, oru, brillanti, caru, assulanatu, amatu. I figlioli sò assai sensittivi à u vocabulariu parenti è solu puderanu definisce l'umore di a so mamma o u babbu per a so intonazione è a prisenza o l'absentie di parole cari. In una situazione chì u zitellu ùn si cumportanu micca di manera chì i genitori volenu, preferanu chjamà u zitellu un nome chinu. Altri, à u cuntrariu, puderà rimpiazzà e parole carièvuli cù alcune favurèvule pocu chjese per enfatizà a cumpurtamentu Baby, per esempiu, Pig, Gryaznulka, Zamarashka.

Alcurnici originali per i zitelli

Parechji parenti sò distinti da un talentu littirariu straordinaria, invintendu alcunioni per i so figlioli nantu à i so propria o ancu inventendu novi paroli. Forsi, oghje chì un ghjocu di vocabuli affariate parentalu sarà creatu, in quale sti capulavori fallenu, mentri caminavanu per e scopi di Internet: Babasik, Tatulik, Bumburusik, Popik-Golopopik, Kusen, Kazibulinka. Ma in questu casu, vogliu cunsiglià, ùn esce u megliu cù fantasia è ricurdate e parolle da a maravigliosa canzone: "cumu si chjama u barca, perchè si flutterà".