Sapori liquid cù propri mani

Dopu l'zitiddina, avemu persuigatu da a frasa "lavate e to mani". A significazione è l'impurtanza di questu rituali, chì ogni ghjovanu custituiscenu parechji volte di ghjornu, ùn avemu micca parlatu, tuttu hè assai chjaru. U nostru articulu hè dedicatu à cumu fà sapunni di fluidu in casa cù i vostri mani, perchè solu ùn pò micca dubbitu a so natura è a sicura. Scorrigu sempre chì e ricette per a fabbricazione di sapmu liquidu cù i so propria mani assai, ma avemu a descrizzione di l'accessibilità è simplice. Allora accuminciamu.

Da u solidu à u liquidu

Certamente a situazione, quandu ci sò parechji restos di diverse tene è tipi in a soapbox, hè familiar à tutti. Per sperà i pezzi chì ùn sò digià inutilità di utilizà, hè inaccientu, perchè ci sò parechji manere di usalli. Cumu fà un liquidu sapià ghjuvatu? Prima, cullini i restos in un containeru separatu è ritenu in un rossu finitu. Hè bellu chì restani di parechji culori è e razze ùn sò micca. Avete bisognu di truvà una buttiglia di plastica o di vetro cù un dispenser. Hè bisognu di lavà. Allora aghjunghje 15-20 millilitru di u zuccaru di limonu à l'buttiglia.

Dopu à quessa, aghjunghje una petite glicerina à l'buttiglia. Dui cunti ti sò abbastanza. Puderete cumprà glicerina in ogni farmazia. Dopu chì avete misu u zùccheru di limonu è a glicerina in una buttiglia, aghjunghjite u soapie rossu è cume cù l'acqua calda. Se u plasticu hè prima, hè megliu di mischjà l'ingredienti in un altru cuntinuu per chì l'ampiglia micca deformatu da u calore. Agite u cuntenutu bè, è permettenu à u saponu chì viaghjate per dui o trè ghjorni.

In u listessu modu pudete fà a so famiglia è u so sapmu fluidu. Ma se per i so usi domestichi ponu imballighjà diverse tipi di sapunni, dopu cù a preparazione di i zitelli sò deve esse precisi, solu per un sapuniu di sapè cù l'etiqueta "Baby". Nota, stu sapmu pò esse guardatu per più di 30 ghjorni!

Soap "da u scratch"

Questa ricetta hè più difficili, ma ancu piglià un sapore bonu. Preparate una mistura di coconut, oliu d'oliu è un oliu karite (85%, 10% è 5% rispettivamente), acqua distillata (50 ml), caustic (KOH), paleta e pate.

  1. In a panetta, funnulate tutti l'olii è aghjunghjenu cù casu (KOH), afflicanti cuntenutu a mistura. Quandu l'alkali se disolvi in ​​tuttu, pour à l'acqua. Avete acquistatu un lìquidu chì parle una gelatina per a coherenza.
  2. Elimina a pezza da u calore è fricà u pumino finu à ottene. Stu prucessu pò piglià di nimu da 20 à 60 minuti. Tuttu dipende quantu putente chì u vostru mezcladoru hè. Allora aghjunghjia a pane nantu à trè ore à u bagnu di steam, senza scurdà di scappari constantemente a massa. Dopu à 20-25 minuti, u licitu sarà trasparente, ma questu ùn vole micca chì u sapunite hè prestu. Verificate quaghjò facili. Se a cullette di a mistura si hè dissoluta in acqua calenta, a suluzione riflette deve esse sferita solu, senza lumetti, delaminazioni è sedimentu. Coglie u mistu finu à ottene u risultatu.

A massa risultatu hè chjucata, fassi in buttigli cù un dispenser. Sapori, cugliulatu "da u scarrà", pronta per aduprà.

Tips Tips

Ajuste a cuncentrazione di sapellu cù acqua. A più acqua chì aghjunghje à a massa quandu si cena, u sapere più bellu ghjustu. In modu, l'acqua pò esse rimpiazzata da u zucchero di fruttu, i tratti di eterni è ancu u latti. Sè avete a preparazione di sapuniu di bagnu, aghjunghje l'ingredienti chì sò bè ​​per a to pelle è ùn fate micca allergià.

Ùn bisogna micca chì u soapu cottu in casa hà una vita limitata, perchè ùn sò micca cunservatori in questu.

Inoltre, pudete fà u so propiu sapellu cusì cù i vostri mani, è ancu di sapellu cù un additivu café .