Bagels, iogurt

I Bagels sò cun pastizzioni diliziosi cù una varietà di raccordi, chì fù datu u nomu per via di a so furma regardulmente corne d'animali. Sò furmiculati da i sfarenti tipi di pasta, è per piacè à cunfluisce l'usu, u latti cunghjuntatu, un cunfettu chjude, cunfettu o caserini. Scupremu cun voi oghje a preparazione di cuscini strazianti è ricchi à u kefiru.

Bagels with kefir senza levadura

Ingredients:

Preparazione

Avà vi dicu cumu di preparà bagels nantu à ioghju. Allora, a mantova hè duciata ligurevule, aghjunghje l'ova, u salinu è u zuccheru, a vaniri à u gustu. Mettite tuttu cun appaghjà cù un mezcladoru à una veloce veloce finu à uniforme.

Kefir spedinu in un pezzu separatu, fate un pocu di soda, mestisce è poverò in a mezora d'oliu è ammaite. Siftemu a farina davanti à un tamarzu è sferisce gradualmentamente in a massa preparata. Ora amià una pasta suave è elàstica, chì hè propriu per 30 minuti chì avemu lavatu in a frigorifera, impannillata in un film alimentariu. È da questu tempu avemu incusatu u fornu è fremu à a temperatura di 150 gradi.

Allora pudemu spinghjarà a pasta fresca in un capu finu, 5 mm di grossu, fraccione in triglichini equi è dissiru un pocu cumpimentu spirituali in u largu latru di ognunu.

Allora accentuate u triangulu in i bagels è i mette nantu à una fragola di furna, oiled with vegetable oil. Aghjunghjite i prudutti in u fornu da circa 30 minuti, finu à chì cottu. Dopu quessa, cosechjate cun pappulazioni cibo in cunfettu di u kefiru nantu à un bonu pezzu e sprinkled a vulintà cù u zucchero pulmuniu.

A ricetta per bagels nantu à ioghju

Ingredients:

Preparazione

Pour a mantra d'avanti da u fretru è si ponu parechje persone per scorri à a temperatura di l'ambienti. Poi mette in un tavulinu, amu pane cun un forchetta, aghjunghjenu l'ova, u salinu è a villeillina. U kefir hè cunglinda cù un pudellu di furmagliu, diluzioni u levitu in questu, mettite è fate tuttu in a mezora d'oliu. Piglia cù pocu à a farina è amassi a pasta finu à chì stà peghjera è elàstica.

Dopu, l'avemu dividitu in parechji parti, ognuna di elli formanu una bola, rintra in un pastigghi è tagliatu in 8 settori. Avà pozzu u latti cunghjocu u fogghiu è fate e trianguli à u centru. Scopre a buccia di panificà cù un pappagallo, aghjunte e bagels dispostu è mandi à u precu furne durante uns 30 minuti. Agghiusi i prudutti à una temperatura di più altìssima di 160 gradi à u doru marrone. Dopu quì, sbuccià cù u zucchero in pollu è chjamà tutti à a tavula!

Bagel nantu à kefir è margarina

Ingredients:

Preparazione

Tutte l'ingredienti, fora di a marmellata, sò imbulighjate in un pappuluze è amassi una pasta untuozzata cumparata. U rinfriscà di 15 minuti in a frigoristica, è da pudè ritruvà in un capu di 3 millimetri di grossu. Allora u cutà in settore, pudete mette u rilu è tornu in bagels. Trasfirmeghja tutti i prudutti rizultati à una vacanza di furmagliu, scorciatu cù l'oliu, è mandatu à u fornu da circa 30 minuti. Pane in biscotti à 180 ° finu à manghjà.