Cumu l'actriu Emilia Clark passà u casting da u rolu di Dayneris?

Passioni Noisy in l'ultimu episodiu di u "Game of Thrones", ma l'attori è criatori di a serie sò cuntenti à dilla à i so curiusivi e dettagli chì si manteneva fora di vista di l'audienza.

Ci hè chì u casting da stu prughjettu TV hè stata difficili è tensa. Allora resultò chì a serie pilotu hè rifiuta, è era necessariu di ricrutà tutti l'attori per i roli principali. Unknown British Emilia Clark vera à Los Angeles per pruvà a so forza in a battaglia per u rolu di a Mamma di Dragoni. Ùn crede micca, ma in quellu tempu in u so traccia, u più famusu era u rolu ... in publicità suciali! Prima di sente à a zitella terriblement nervosa, senza ricurdà si, passau a strade. Appena, Emilia sembra suspittusa chì ancu a pulìzia a firmò.

Leghje ancu

Mad Chicken

A cosa graciosa hè chì, secondu l'informazioni esterni, l'attrìzia ùn era micca allu adattata per stu rolu. Una bruna di statura chjuca, u patrone di forme inturniati è bocca grande avia presumata una bellezza bianca e flexibile flexibile!

U ghjornu dopu, a ghjovena diventa per u casting è dete à i pruduttori è i diritti di u so arsenalu di belli: cantava è ballò, mostravenu un robot è una puddilla chjara. U cumportamentu non standard di u candidatu, spiegà una ovación è causò riery omelia. Allora, Emilia hà a so parte! Puderanu: chì di i capelli? Stàvanu a listessa, è in u filatu di a ragazza anu una parata rubia maravigliosa (per a quale hè assai grata à i stylists di a serie).