I tendini di a moda primavera-estiu 2014

Hè ciò chì rimpiazzatu l'annu passatu 2013, 2014, l'annu di u cavallu biancu, cù i quattru staciuni, cumpresiva a primavera è l'estate stati aspittati è cale. Malgradu u fattu chì a natura ùn hà micca u tempu dolore è ogni staghjoni hè bona in u so modu, ma a primavera ùn hè micca solu, è piglià u sicondu postu in a secunione staggine, u muvimentu persiste nantu à u focu di a so famiglia fida. Cù a so avventura, milioni di donne di moda aperanu i so armarii per preparà un vestuariu è esse in u currente di tendenzi trendi di a primavera primavera-stasgiu 2014. È cusì, chì succede in a tendenza in u 2014 vinieru, chì sò a moda tendenzi primavera-estiu?

I tendini di a moda in vestiti, primavera-estivi 2014

U dittagli principali in i tendenzi di a moda di l'imaghjini di a primavera-estiu di 2014 saranu femminile. U vistimentu di u stilu di unisex perderà a so impurtanza, è dà l'indirizzi boni. I tendini di a moda Spring-Summer 2014 fucalizza in culori brillanti. U culore biancu, chì era tantu populari l'annu passatu, hè dilujatu cù suculente turquoise, è ancu altri sfumati blu. Oghje, purple, violeta, amariciu è verdi di un caratteru intimu è tranquillu seranu ancu di moda. In a tendenza di u vestitu, primavera-estivi retro chic, per i vostri disigni di l'attenzioni sò invitati per a moda 60's è 70's, presa com a basa in 2014. Leggings, lace-up shoes, vinyl mini faldes seranu un successu di qualunqui vestitariu. I 80 anu riflette ancu in i tendenzi di a primavera-estiu di u vechja annu, in a forma di braccialetti, asciuti asimmetrici limitati à u fondu di i pantaloni. In quantu à u tatu, invechjenu da parechji denim facenu una sensazione veru sta staghjoni, chì, per via, hè prestu da e disinfettori di l'anni 90.

I tendini di a moda Spring-Summer 2014 aduprendu un minimalismu restituitu. Semplici accessori spargugliati, corti pretenciosu è eccessive avant-garde. In moda di una striscia stretta limpia è l'utilizazione di culori purèghjani in l'imagine. In u passu cù u minimalismu, l'stile di passi pastranu. U cuncettu di stu stili ponu esse cose in u spiritu di "tutti i megliu aghju putu subitu", chì significa chì l'imagina hè troppu. Gianni Versace foca nantu à questu stile, uffrente entre i tendenzi di a moda di primavera-estivi 2014. Stu stilu hè inherente in l'eccessione: una bundanza di i parti, una cumminazzioni di una varietà di tessili è una varietà di sfumaturi.

I tendini di a moda l'estiu ùn passanu micca è imprime. In moda, big print large print, imaghjini di fauna è flora nantu à i vestiti, è paisaghji sò impressiunanti per a so scala. Articule, elementi grafichi, raio è etnografici. Inoltre, u ponte di u mondu ci ponu arreri trasparenti è trasluzuti - a prima sexualità hè novu in a tendenza. Grid, lace, brocade portanu u misteru. Cumu faci una sensazione reale è una strada pura bianca, in particulare u ghjuvatu di trouser , chì intrinu in a tendenza di a primavera-estiu in u 2014. U sport hè ancu in moda, ma ancu quì si pò traccia feminità è restrizzu.

I tendini di a moda di i scarpi luguru 2014

I mudelli di moda di primavera-estivi 2014 vi schjarà l'imaginazione più vivda, i colti di disinfettori sò chjosi di a so excentricità. Ma, cù l'acchiananu, u classicu hè ancu micca inferituu à i so pusizioni. Futurismu, avant-garde è classici - l'scelta hè cusì grande chì tutti puderanu elisà i scarpi à a so piaciuta sta stagione. In moda com'è hairpin classica, è un tufu spiciale. Forma non standard, altezza, tacchino, plataforme, cunei - tuttu hè pussibule quì! Scorpi di decorazione, suoru è sole di lignu, stampa sottu a serpente, spiccioli è catene, cunghjunghje inusuales - tuttu questu hè oghje!

I tendenzi di a moda primavera-istiva di u 2014 sò assai variable chì cù i so aiuti pò facilmente creà una figura negra è restritiva.