Sindromu ovulatu

Molti miricati attrae una situazione quandu, in l'intervalu trà e menstruazione, anu devenu sbagliu chì trovanu staccadenza chjuccula. In certi, sò accumpagnati da u dulore in l'abdomen. Chì ghjè - i funziunalità di u ciculu o di a patologia?

In questu articulu parvarammu nantu à una di e pussibuli cosi di tali secrezii - sindromu d' ovulazzioni . Vi parvaraghju ciò chì hè, è quantu longa dura u sindromu ovulatu, chì sò i sintomi, si devenu esse tratatu è cumu fà.

Sindrome ovulatuu: cause

In u mità di u ciclu menstruali in u corpu di a donna, l'ovulazione succème - l'espansioni di u folculu fecundanti, è l'ovu si move à a cavità abdominal, è dopu in i tubi fallopi chì sò fecundati. Questu hè un prucessu normale, ma in parechji donne hè accumpagnatu da sensazioni di disgrazia - dapoi u dolore (più spessu da u follicle dominanti) è i picculi secrezii. A prisenza di i secrezii hè ancu spiegata assai di manera semplice - dopu a rupti di u follicle, una piccula parte di l'ovariu hè offu di u ciclu generale di u travagliu, è per una mancanza di l'hormone secreti, a superficia mucosa in l'utru hè spargugliatu parziale. Ma in 1-3 ghjorni, tuttu hè normalizatu, è a distribuzione ferma.

Sindromu ovulatu: sintomi

I sintomi principali di u sindromu ovulatu anu mancu spotting è u dulore abdominal di variate livelli di intensità.

Quandu sse sintomi sò questi, u primu chiaru per sapè esse si hè un sindromu ovulatu o signali di una malatia pelvica in sviluppu.

Per truvà questu, sò più guariti guidati da i criterii seguenti:

  1. Tempu di i sintomi. U sindromu ovuulettu si sviluppa durante l'ovulation - in a fine di u ciclu menstruali.
  2. A valurizazione di a temperatura basica - u ghjornu di l'ovulazione diminuite un'attività, è u ghjornu dopu, à u cuntrariu - si sviluppeghja.
  3. Ultrasound examination. Hè dimustratu chì u follicle aumenta prima, è più tardi - riei.
  4. A ricerca hormudizie. Ci hè fatta parechje volte, perchè ùn solu i paràmetri hormonal ùn anu impurtante, ma dinò a so dinamica.

Inoltre, i testi generali deve esse dati è, possibbilmente, qualchi studii speciali (da a decisione di u duttore). Questu hè fatta per esse a sclusione di a pussibilità di u sviluppu agociutu di parechje malatie ginecologicu.

Sindrome ovulatuu: trattamentu

In casu, ancu di u sindromu ovulatu, ùn si identificanu altre malatie, u trattamentu ùn hè micca nicessariu. Questu hè cunsideratu una funziunalità individuale di u corpu - aumentatu sensibilita à u prucessu di l'ovulazione.

In ogni casu, ancu in questu casu, a maiò parte di e femine tendenu à devangelà e so manifestazione, perchè a volte quatru è u dolore sò forti bè per pruvate micca di capisione.

Se in un futuru avanti, u paci ùn ùn pianu pianu per i zitelli, pudemu recommandà di piglià contraceptivi orali - aiutanu à "nivulitarii" u fondu hormone, chì spessu reduci a manifestazioni di u sindromu d'ovula. In altri casi, u duttore prescrive i medicamenti di u dolore (cunziddiu l'età, u gradu di sintomi è a presenza di cumbività), o recomandà limitazione di l'attività sessuale è fisica durante u periodu di l'ovulazione - in qualchì volta dà un sullivamentu significatu di i sintomi.

Sindromu ovulatu è gravidenza

U sindromu ovulatorju in l'absenza di malatie ginekoloechi è patologii ùn impedisce micca l'iniziu di a gravidenza. Inoltre, a maiò spessu si ponu osservatu in e donne chì ùn anu micca nati - dopu à l'prima gravidenza, i so sintomi o rinfurzate o pò spustamentu. Ancu s'ellu apennina a sensibilizazione à l'ovulazione pò durà a vita.