Museu nantu à l'acqua


U museu nantu à l'acqua à u lavu Ohrid hè un museu pocuali di Macedònia chì hè dedicatu à a vita di l'abbitanti di un paese di pesce chì hè prisenti 3 mila anni fà.

Un pocu di storia

Hè situatu à a cità turistica di Ohrid , in a baia di Bones, chì avarà u so nomu per u fattu chì una volta truvà assai ossi, l'urìgine di quale ùn puderebbenu esse accertatu accurately: battaglia, esekuzione o cessione - ùn hè micca statu chjaru. U stabilimentu pareva un pappu di lignu à 20 metri da a spiaggia, nantu à questi fili di casette chjuche cù u soffiu in pezzu sò stati situati. Una isula di petra isula culloca u pontu cù un ponte.

Hè sorprendenti, in a paese di pesce persone abitava solu in l'estiu, quandu ci era una maraviglia cundizioni per a pesca. Erodotu hà scrittu in i so assagghii chì ci era assai pezzi in u lavu, era guasi cuncessu in bracciale di frasi.

I primi tracci di l'esistenza di u paese eranu scuperte in 1997. In u fondu di u lavu, i circunsidenti videnu u restu di u terrazzinu, un ponte, e case è l'articuli di casa: pratiche, articuli di pesca, scheluli di cattle grossi è cusì. I trovi eranu cusì unicu è pricisu chì danu una occasione di veda bisognu a vita di u paese.

Chì pudemu vecu à u museu?

L'historiadoru cun l'archeologi hanu pruvatu à creà un museu chì, in quantu possibbili, s'assumiglia à un veru paese di pescheria. Inoltre, ùn solu i pescadieri vivenu quì, ma ancu l'artighjani, per quessa chì l'uggetti truvati di a vita cumuna si sò assai interessanti è, unu pudia dì, unicu. Unipochi di a trovi datanu di u 15u à u seculu XVI. Primu di tuttu, sò fatti di legnu, ceramica è petra. Artisani lassaru li so travagghi megghiu in i so casi.

In i casali sò disposti quantu era trè millenni ago: mobili di lignu, pelli di l'animali nantu à i decorazioni di a casa, utensili di cucina di tela è di ceramica, strumenti di pesca è assai più. I visitori à u museu pò vidate un telveru di quelli tempi, una canzuna per i zitelli è tutte e cose chì un amatori ùn puderà mancunu senza. Inoltre, l'abitazioni di l'abitudine sò custruiti di una mistura di arcilla è acqua è avè una forma ronda. Hè ciò chì facenu 3 mila anni fà, perchè l'ambienti in elli hè assai vicinu à l'uriginali.

Cumu visita?

Sfurtunatamente, u trasportu pùblicu ùn vai micca quì, per chì pudete ghjunghjite solu cù caru nantu à l'autopista 501 o in parte di u gruppu turisticu. In Ohrid si trova ancu parechje posti interessanti, chì i turisti cantanu e chjese di Santa-Sophia è u Sant'Iguizzu Perivleptos , è l' antichi amphitheatre è una di i furtizzi più impurtanti di a Macedònia , a fortezza di Tsar Samuil .