Margot Robbie: Cumu hè dura per ghjucà in "Tonya contr'à tutti"!

Nantu à u distinu difficiulu di u Figure Skateru Tony Harding ci conta una nova cinta biográfica in u stilu di u cineastu pseudo-documentale Craig Gillesi. U rolu principali di a film hè ghjucatu da l'aligre di Hollywood di Margo Robbie, chì hà sappiutu tutte e difficultazioni di stu sport fantasticu.

U direttore rivela l'imaghjini di l'atleti odiu cun un novu, ignurutu à quellu momentu chì spettaculanu, i partiti. Tonya ùn hè micca un contru insidioso, attaccannu à un competitore, ma una chica simplici cù i so sentimenti è sentimenti.

Tonya Inconnu

Comu si cunnosce da a storia di i Jochi Ulìmpici, in u 1994, u rivali Tony Harding, Nancy Kerrigan, u patrici di l'isleanu americanu, fù attaccatu da a lottere severi, per quale l'atleti hà suffertu una ferita seriale di ghjinochju. L'investigazione di stu incidente hà indicatu à u maritu di Harding, u valore patruni di figura chì sfidau l'agitu triple più complicatu.

Eccu ciò chì a film hè dettu di u rolu di u so cumpagnu di Tony Tony Stanisciu Stan:

"Tonya hè una ragazza spiciale assai talentu. Ella voli esse un persunale autosufficientu, mentri tutti l'intornu a vulinteri è fàhitu cumuni, cum'è l'altri. U patinage articulu hè u sportu più duru è cruel di u sport, chì dita i so liggi, in particulari à quellu tempu. U sposu di Tony, Jeff Gillouly, a cunnoscia di una prima età. Grassu à u so eroi, capisce chì richiesti l'atleti hà sappiutu "

Oh, stu "triple Axel"

Ma cù i prublemi più imprevedibbli, era, per suprattuttu, incontru chì Margot Robbie realizava u rolu principali. L'attrìggica praticava u ghjocu cinque volte à settimana per 4 mesi cù u so cumpagnu di l'Emmy per staging performances à l'apertura è l'altru di l'Olimpichi di Natale di u 2002, coreista Sarah Kawahara. U furmazione devi i so frutti è parechji di i trucchi nantu à l'attrìzia sterile hà realizatu:

"Aghju fattu chì u patinage in figurae seria una prughjettu grandi per mè. Ma era più difficili per immersire in a so essenza di sta storia. Prattendu assai, corsi nutricati, è purtonu parechje elementi à automaticità. In fine, aghju skate beni. Ma u scrittu in a so struttura era pocu cumuni iniziale è ùn era micca faciule fà seguitu - in una film chì deve bisognu à chjode a vita di una persona in different periods. Sì si furmatu ancu di deci anni, ùn aghju mai esse capace per cumprà stu triplice axel. Dopu a so esicuzzioni, Tonya, solu qualchi atleti hà riparatu di ripetiri stu passaghju incredibile.

U direttore di a film preparatu per sparisce scrupulosu, calculà ogni elementu è scuprendu in l'essenza di ciò chì succede:

"U stictaghju di Tony hè unicu in i so dati fisiològichi, ghjè prima è primu, un atleta è arti dopu. Vuliu indettà u visor i so funziunalità, perchè durante u filmu di a càmera hè stallatu cusì vicinu. ¿Desafortunadamente, pero non sorprende, non pudemu truvà una persona chì hà fattu un triplice axel, è avemu appruvatu l'gràficu. In u risultatu, avemu pigliatu un saltu di dui e mezi girà, è u restu era ferita nantu à a nostra. U sparatru durò solu un mesi, era un fatigiu travagliu. L'scena anu fattu numarosi, Margot hà constantement à riencarnate cù veloce realistiche. À a matina, puderia ghjucà un anzianu di 15 anni, è in a sera, una eroine di 20 anni di età, poi criscenu grassu, perchè perde u pesu, cambiendu u capiddi, è à a sera hè di novu divintà un giovane atleta.
Leghje ancu

Responsabile per i so rolli

Margot Robbie comparte i so emozioni:

"Prima di sti tirotei, ùn aghju micca avutu toccu à qualcosa à quellu tempore. Ma era questu chì m'hà aiutatu a sapè mejoratu a mo heroina, per capiscenu a so anima. Ma, vi dicu, Harley Quinn ùn hè micca piacevule per ghjucà, anche ella hè una figura fictícia. Hè una gran manciata di l'ammiratori è avete sentutu una certa responsabbilità davanti ad elli. È Tonya Harding hè una persona reale, una persona notu chì avà habite cun noi. Parechje micca i piace è cunnannatu. Eccu, aghju avutu una rispunsabilità specialità, perchè aghju avutu per francià è frantuamente vi vede u visor l'istoria di stu Tony.