Anthony Hopkins in u Regnu Unitu hà pigliatu l'addumannatu

U famosu accolore britànnicu Anthony Hopkins nantu à u settore di a film "King Lear" dirigit à Richard Eyre, chì era in u Regnu Unitu in u picculu cità di Stevenage, hè stata mistadete per una persona normale in casa.

Sicondu u novu portal Spy Digital, in u mumentu di castà una di l'scena, una donna nantu à una sita di ruota cù una pruposta di vuluntà aiutau guidò à u famosu attore. U tarritoriu righjunale hà cunsigliatu Hopkins à a casa di doss, indettendu chì ancu pudè abbandunà u so carrettu di culleghju per un perutu di u restu.

King Lear in un novu modu

Tuttavia, nè i membri di l'equipaggiu, nè l'attellu hè statu assai surprised by what had happened. Perchè u rolu di Hopkins fendu quasi à u puntu di unrecognizabili in accordu di l'apparizione di u vagabunnu.

Leghje ancu

Sicondu u scrittore di a film basatu nantu à u play di Shakespeare, u rè poviru sole viaghja per i strati di a cità. Incù unu di l'attori più famosu di l'era muderna, a film featured Emily Watson, Christopher Eccleston, Emma Thompson, Tobias Menzies è Florence Pugh.