In quale ghjornu sò i fuglietti battezzati?

Pocu dopu a nascita di u zitellu, i genitori di i genitori facenu a question di quandu si puderanu battezi di un zitellu è per fassi per fà. A maiò parte di famiglie oghje sò inclinati à manteneu stu rituali durante u primu annu di a vita di u zitellu, ma parechji mamma è i pare sò prefettenu aspittà chì u zitellu speranza in tale per elli pudere else quella fede prufanu.

Sì i ghjovani parenti sempre anu decisu di batteci u so ziteddu in a Chiesa Ortodoxa, deve esse elettu un tempu di u sacramentu , i missi è u papa , è ancu di stabilisce a data precisa di u christening. Duranti a preparazione pè a ceremonia, certi persone anu una pregunta nantu à quale ghjorni hè pussibile di battizarà un zitellu, è s'ellu hè pruibitu per fà in quandu a Catedra. In questu articule pruveremu à capiscenu questu.

Cumu ghjornu sò i figlioli battezi in a chjesa?

Hè nutate chì a chjesa permette a realizà u sacramentu di u battisu assicurativu ogni ghjornu, cumpresione di ghjornu di a ghjurnata o findi, fasting o festive. Ùn ci hè micca una restrizioni à questu materiu chì i sacrificadori ùn impone micca, perchè Diu hè sempre felice per impartì a vita spirituale à qualsiasi persona.

Intantu, in ogni tèmpiu, ci hè travagliu di travagliu è regule, perchè durante a preparazione di u sacramentu, i ghjente cuncernate di clarificà cù u sacerdote, in quale ghjornu i figlioli sò battezi in questa iglesia.

À quale età vi pudete baptiserà un zitellu?

Pudete battiserà un zitellu à qualsiasi età dopu à ellu hà 8 ghjorni in età, è ùn ci sò micca limità. Intantu, a mamma di u babbu hè cunzidiratu com'è "impuru" finu à chì a cascata di u partitu hè inghjustu, perch'ellu ùn pudere micca entra a chjesa in 40 ghjorni dopu l'aparicio di fogghi à a luci, chì significa ùn pò micca participà à u christening.

In a maiò parte di i casi, u rituu di u battèsimu hè realizatu nantu à u 40u ghjornu dopu a nascita di u zitellu o dopu. Se u zitellu hè sick o fermu debule, pudete battizà davanti, ancu in casa o in una istituzione medica.