Miley Cyrus in una entrevista cù Variety magazine hà dettu infurmazione di a so orientazione è u travagliu cù Woody Allen

A cantante 23 anni di età è l'attrice Miley Cyrus ùn stalla mai sorpresa di i so fannii. Ricertamenti, a tappa di u magguru d'uttobre da a rivista Variety appeared on Internet, nantu à quale Miley era adornada. In più di un dispunibule interessante interessante, u lustru publicava una entrevista cù un ghjovanu cantante, in quale pudete truvà parechji cose entretendu.

Cyrus hà parlatu di a so orientazione sessuale

Invece qualchì 20 anni fà, nimu hà pensatu chì a definizione di a mente mentale di un determinatu sessu in certi populi pò causà difficultà. Avà ùn hè micca maraviglia, è Miley Cyrus pertenece à questa categoria di e persone. U cantante hà dettu nantu à sta situazione:

"Avà sò 23 anni, è ùn sò micca capì ciò chì di u sessu sò. Iu era sempri attrautu à e donne è l'omi. Hè difficiuta di firmà in ogni terrenu. In più di questu, aghju avutu moltu irritatu da a parolla "bisessualità". Aghju spessu usatu diversità di cagione in a vita, per esempiu, pitturi impegni, ma chì ùn significheghju micca chì vogliu salizzà chì sò una donna. I primi pinsamenti serii nantu à u tipu di sessu semu allora, vinia in u 5u cursu, quand'e principiava à scuntrà cù una zitella. Era un grande è bella amuri ".

Ma i parenti Miley's anu sempre cunsideratu una zitella, è era assai difficiule per elli ricunnosce a so visozza. Dopu queste parolle, Cyrus richiunna questu:

"Aghju campatu in una famiglia religiosa. Fighjatu cum'è una Girl catòlica. Quandu mi basti comu interessa à i termini sessuale, i me genitori in generale stà bè chì mi capiscenu. Era difficultu. In ogni casu, sò sempre cridutu chì moi pronto tuttu piglia un postu.

Dopu quì, Miley hà avè parte cù quelli chì sò bellissima per ella:

"Ancu visitatu un centru LGBT in Los Angeles. Aghju visitatu e ghjucatu scritte diverse historii. Ci furtunatu di vede un omu guapo. Ùn aghju micca specificamente u chjappu, perchè ùn importa micca. Un omu, cum'è una donna, pò esse assai attrattiva. In questu l'omu era assai: a sessualità è l'incantu, rigidità è vulnerabilità, masculinità è feminità. Era questu quì aghju pigliatu à pensà chì ellu hè l'embodimentu di a mo vita.

Miley hà parlatu di travaglià incù Woody Allen

Ricerimenti, sparendu a prima stagione di a seria "A Crisis in Six Scenes", dirigita da Woody Allen. Cyrus hè statu invitatu à a pelle personalmente da u direttore è hà jucatu unu di i rolli principali. Miley hà dettu nantu à a so cooperazione:

"Sò assai vicinu à u caratteru cù ghjornu cù Allen. I, cum'è a mio heroina, ùn ghjudice micca e persone finu à ch'elli a sappi megliu. Se ci parramu di Woody cum'è una persona, allura hè una persona maravigliosa è un maravigliu famiglia.
Leghje ancu

Cyrus tocava à u subjecte di a pulitica

Probabilmente, ora ùn ci hè nè Americana chì ùn pensa micca nantu à e presidenziale di l'elezzioni presidenziale. U cantante hà decisu di discutiri a candidazione di Donald Trump è, à a surprisa di l'entrevistadore, hà versatu cù a famiglia Kardashian:

"Trump mi ricurdeghja assai di Karadshian. Vuliu ancu assai di essiri famosu, è l'uceculu hè quellu ellu fermu da i meglii mètudi per questu. Dunque, crede chì Donald hè assai più contru à u clan. A famiglia Kardashian ùn ùn pruvate di guvernà u paese.