Los Cardones


Los Cardones - Parco Nazionale in Argentina , 100 km da a cità di Salta , a capitale di a pruvincia di u stessu nomu. U park ocuva 65 mila ettari. Cardone hè statu ufficiale in November 1996. Negotiazioni nantu à a so criazione è a risuluzione di temi giuridici di l'alenazione di a terra annantu 10 anni prima.

U nomu di u parcu hè stata annunziata in onore di cactus cardon - sti pianti occupanu u locu principali trà tutti i rappresentanti di a flora di riserva. À quell'è st'indirizzu era una strada chì guidanu à u Valcu Chjucu di l'Imperu Inca, è l'altu "candelabra", sicondu a credenze, hà custodiitu a strada è prutesta da straniere.

Flora National Park

Invece ancu chì i Coni hè abbastanza ghjovana, è a so infrastruttura ùn hè micca sviluppata (ùn sò micca campings, ristoranti e altre cose chì facenu excursioni più piacevuli in u parcu), a so natura unica attrae più è più eccellenti di eco-turisimu annu.

A diferenza in altures in u parcu distendu da 2.400 m in u sud à 5,030 - in u noreste. A causa di sta zona, ponu osservà quattru zoni naturali in u territoriu:

  1. Pune hè un desertu da auta. L'animali di a vegetazione sò l'arbureti xeròfili, turf grasses (fescue, piuma grass, canna). L'arburu sò rarissimi.
  2. Avanzanu i si pò cultivà i cultalli (legumi, acacia cava, tamaruto) è arbusti, in particulare xeròfichi. Ci hè parechje terribbili agrumi cultivate in l'ombra di quale i cori di coluni di a crescenu: a sustancia cerita chì coglie e foglie d'ambrosia, impedisce l'evaporazione di l'umidità da i foglie d'ambrosia stessu è i cacti.
  3. Paramupratos d' alta muntanya nimi; Sò situati solu in l'area di u Vallu incantatu. Quì crescenu arbusti fugliali, cinerea xeròfili, certi tipi di fungi - in corta, i pratiche chì tolerate a alta umidità, a nebbia è i bassu temperaturi di a matina.
  4. U nordu di l'Andi sò a zona più fitogeográfica di u Parcu Naziunale. I vegetali duminanti sò quì u Yaril, è sottu i so foglie omane da u cactu di u soli. Diversi varietà di cactus crescenu in questa nantu à u parcu.

Fauna di u Cardone Park

In quantu à a fauna, quì pudete truvà ghjunghje andino è d'America miridiunali, guarcizii orientali, guanacos, vicuñas, cougars, gatti Geoffrey, possums blancs possums, degus, armadillos d'arnes longuu, viscose di muntagna è assai altri animali. Hè più d'un centu spezie d'occhi sò stati registrati in u parcu, cumprese un picculu caratteru di cactus, parechji spezii di pumu, un colibri giant, assai spezii di pappagallo, un falcunore, una tinama rossa è un simbulu di u cundorinu Andino. Pudete vede quì è e rari avè cum'è Topakolo è canistero.

Inhabit in u parcu è rèttili: una lotta di serpenti (incluída a serpiente andina), lucertuli, u paranjanu ("piranna") caiman si trova in i fiumi.

Cume si avvicina à u Cardona National Park?

In Salto, pudete travelse di Buenos Aires e altre città maiò in Argentina cù trasportu publicu . Da quì pudete acquistà à u parcu cù u carru in RN68 è RP33 in quasi à 2,5 ore.

U parcestu ghjorni ogni ghjornu, in ogni ghjornu, in feste religiosa hè chjusu, o u tempu di u travagliu puderia cambià. Los Cardone accunsenu visitanti l'annata, ma u megliu tempu per visità sta rigioni di l'Argentina hè di aprili à nuvembre. À l'estiu, hè troppu chjucu quì, chì fa fate longu e caminate rimanni è esplicemente.