U ghjornu internaziunale per a purificazione di l'acqua

L'imbricatura di i cundimi d'acqua hè una minaccia di una catastrophe global. Per attruvarà l'attrazione di a persona per questa mena, U ghjornu internaziunale per a purificazione di i riservi acqua hè stata stabilita, chì a comunità mundiale noti in u castagnu. Dati i cundizioni climatichi, certi rigioni di e vacanze fù pospostu per u primu ghjornu di u giugnu. Tutte l'attività sò realizati nantu à una basa di vuluntariu. A participazione in elli di i clubs è di e società famigliali hè un tipu d'appellu chì incuraghjenu e persone chì ùn sò micca indifferenti per aiutà a natura.

Tradizzioni di u ghjornu internaziunale per a purificazione di l'acqua

In questu ghjornu, i dilizii riuniscenu in gruppi è puliscenu a zona custiera di u basgiu, è l'amanti di scuba diventate sò impegni in a limpieza di u fondu. Per ùn avè avutu abbattutu, u travagliu hè cunnisciutu in forma di cuncorsi cù a divisioni in gruppi è i ghjudizi stretti. L'accultura simule diventa un spettaculu è interessante. Organizzatori in anticipazione preparanu premiu per i premiati in diversi nominazione. U ghjornu di u Mondu di i Purificazione di l'Organi d'acqua cuntene un picnic per una famosa cumpagnia affascinante nantu à una spedula neve. A sustegnu di l'amministrazioni lucali cù a prestazione di l'equipaggiu, attrazione di media è patruni, espandu i pussibbilitati di a festa. U "catturare" più impurtanti hè purtatu da i membri di i clubs di scu. U cumpagnu di l'altri hè di esse in solidarzia cù i participanti principali, per sustene l'idea generale di fà u nostru pianeta più limuru, salvantdore in un ghjornu unicu da documenti di tunnghjati di basura.

Ogni famiglia hà un postu di vacanze favuritu da u mari o vicinu à un fiume. L'Adulti chì ùn anu micca l'uppurtunità di travaglià cù tutti pò venerà cù u propiu scenario è, cù i zitelli, acquistenu cunnessi à a neteja di a zona custiera in qualchì tempu propiu. Dopu tuttu, dapoi l' educazione curretta di a generazione generale, deve di quale terra averemu andà, è in quale travagliu deve nantà.