Cabildo


Cabildo, o l'Agljene di Buenos Aires - un edifiziu publicu in u quali durante u tempu di i culunialisti cuntenenu impegni reunioni di l'autorità citadine.

Storia

L'idea di custruisce l'Aglisuni appartene à u guvernatore Manuel de Frias. Disse in 1608 in una reunione di u cunzigu di a cità. U burden finanziariu di una facilità carica hè stata nantu à a base di u tassu di a cità. Dui anni dopu u bastimentu era prestu, ma a so dimensione ùn hà micca cunnessu cù a destinazione, per questu decide di espansione.

U Cabildo rinnovatu durò finu à u 1682, dopu à quale l'Agljettaminazione urganizà l'erecciunazione di un novu edificu. Sicondu u prughjettu, l'edifiziu era un edifici di dui inseme, decoratu cù 11 arcadi. A custruzzioni principia in u 1725, ma per una mancanza di soldi, era micca finu à u 1764.

Scala trasfurmazioni di Cabildo

El Cabildo hà surviviu parechji più ricuperazione. Unu di elli si hè stallatu in u 1880. L'architettu Pedro Benoit agghiunciu l'Cabildo di l'Agljale di 10 m d'altitudine è hà appruduciutu a so cupola cun raccoli stessi. 1940 hè assuciatu cù u nomu di l'architettu Mario Bouchiaso, chì hà mudernizatu quarchi dritti di l'agliu, basatu nantu à i ducumenti da l'archiviu di a cità. A torre, a so coperazione (culori rossu), lattices nantu à i finestri, i Windows è e porte di lignu eranu restaurati.

Aghja daveru oghje

Oghje u Museo Nazionale di l'Agljene è a Rivuluzzioni di Mairie sò situati in Cabildo. L'exhibiti di a so collecolazione eranu pitture, certi elementi di casa, vestiti è ghjuvelli fatti in u XVIII seculu, stamperii, antichi muniti.

Cumu à i monti?

Pudete pudè alcuni di u salonu di a cità di Buenos Aires cù trasportu publicu . U bus stop più cercanu "Bolívar 81-89" hè un passatu di 20 minuti. Ci hè volte in №№ 126 A è 126 B. Hè ancu possibbili per ordine un taxi o di rentà u carru .