May Square


In u sudueste di u Sudamerica hè unu di i stati più belli di u cuntinenti - Argentina . Stu paese astinutu oghje hè cunsideratu quasi u destinazione turistica più chjappi, attraendu un numiru di viaghjatori più grande. A capitale di l'Argentina hè di Buenos Aires , chì spessu chjamata "Paris of South America". In u cori di a cità, u quadru di u paese è un impurtante mumentu storicu - Piazza di Mayo. Fighjuremu in più di dettu.

Résumé historique

A storia di a piazza centrala di Buenos Aires, Piazza di Mayo, data di a mità di u seculu XVI. Hè da stu mumentu, più di 400 anni fà, chì a cità principia per sviluppà è ricustruisce, chì hè quì cunsiderata unu di i più belli d'America Latina. U nomu di a chiazza ùn deve micca accidintali: l'accusati principali di a Rivuluzione di Maghju di u 1810 avianu 16 anni dopu, l'Argentina pruclamò a so indipendenza, è 45 anni dopu a lege principale di u paese, a Custituzione, fu adoptutu.

Chjave di Maigre

Oghje, Piazza di Mayo hè u locu induve a vita soziale è culturale di Buenos Aires hè cuncentrazione. In più di numerosi concerti di artisti lucali, manifestazioni è ghjente sò spessu organizzati quì. Unu di i movimenti suciali più famosi in a Piazza di Mayu in l'Argentina hè a unificazione di a "a mamma di a Piazza di May" - quasi 40 anni, ogni simana in fronte à l'edificiu di l'Agljene, e femine riuniscenu, chì i figlioli scumparenu duranti l'"Dirty War" 1976-1983 anni.

Ciò chì vede?

Piazza di Mayo hè situatu in u core di a capitale argentina, circundatu da l'attrazioni principali di u paese. Cammìnte quì, pudete vedere i seguenti esempi di l'architettura di a cità:

  1. A piramide di maghju hè u simbulu principalu di a chiazza, situata in u so core. U munumentu hè statu custruitu in u principiu di u XIX seculu, in onore di l'anniversariu di a rivoluzione di u 1810, è per l'anni di a so esistenza, hè stata reconstituita diversi volte. Oghje, a cima di a piramide hè corona da una statua di una donna chì incorprice una argentina indipendenti.
  2. Casa Rosada (Casa Rossa) hè a residenza ufficiali di u presidente d'Argentina, u principale bastimentu in a Piazza di May in Buenos Aires. Unusual per edifici di stu tipu, u culore rosatu era in fattu sceltu micca accidinamente, ma cum'è un signu di cunciliazioni di i dui partiti pulitici principali di u paese, i so culori sò bianchi è russi. In modu, ognunu puderia visità u Palazzu Presidiale, l'Argentina in questu sensu hè assai demucraticu.
  3. A catedrale hè a chjesa cattolica più impurtante di l'statu. Cumpagnatu in u stilu di u classicismu, a cattidrali s'assumiglia più di un teatru magnificu è hè un tipu di copia di u Palazzu borbonicu in Francia. A più attenti di i turisti attrae u Mausoleo di General San Martin, cura guardianu da i guardini naziunali.
  4. L'Agljene hè un altru edificu notevale nantu à a piazza di maiu, usatu per fà entre in reghjuneti è solu questi impurtanti statali da l'epoca coloniale. Oghje, quì hè u Museu di a Rivuluzione, chì hè visitatu ogni ghjornu da cintunari di viaghjatori.

Un locu pocu spiciale è solenni à a piazza maia in a sera, à a notte, quandu ogni edifiziu si ponu signalatu cù luci LED. Molti vitturi ùn avviniscenu micca di sta idea, ma i turisti, per contrari, veramente si sianu questi suluzione originale.

Cumu ghjunghje?

A causa di a so situazione còmuda in a parti cintrali di Buenos Aires, hè faciule fácil vene a Plaza de Mayo:

  1. In autobus. A prossimità di a piazza quì sò stops l'Avenida Rivadavia è Hipòditu Yrigoyen, chì ponu accumpagnà in e rotte 7A, 7B, 8A, 8B, 8C, 22A, 29B, 50A, 56D è 91A.
  2. À u metro. Deve esse in una di 3 stazioni: Piazza di Mayo (branch A), Cattedrale (branch D) è Bolívar (branch E).
  3. In car privatu o taxi.