U Centenariu Park


L'oppurtunità di passà u tempu cù l'amichi, rilassate da l'affullanza di a cità è urganizate un pianu piccu nantu à u grassu fieru serà presentatu da voi da u Parc Argentianu di Centenario. U so spaziu pùblicu hè in l'area di Calbito, in a cità di Buenos Aires . I turisti sò attrati da un gran numaru di verdura è di rapprisentanti di u mondu animali. Verdi vacanti sò truvatu un statu di pace di mente è armunia cù a natura. Un bonus bonus hè liberu wi-fi.

Storia di a creazione

A decisione di stabilisce un parcu publicu in Buenos Aires hè stata presa in u Cunsigliu di a capitale u 14 di maiu di u 1909. L'apertura di u Centenario hè stata pronta per cuncorda cù u ghjornu di u seculu di a Rivoluzione di Mayu, chì hà fattu l'edizione in u 1810. In u locu induve ci era un terrenu brutale, un paese moderno era apparevutu. U so travagliu hè stata fatta da l'architettu francesu è u travagliu di u paisaghju di u partitu Carlos Theis, l'iniziatore di a maggioni di parchi in Buenos Aires .

In u 1953 in u parcu di Centenario, l'anfiteatru chjamatu dopu Eva Peron fù apertu per 1000 posti. Quì, in l'aria aperta, festini estivi è partiti di i ziteddi sò spessu sottu. In 5 anni l'anfiteatru hà suffertu da un focu. Durante u regnu di u celu Osvaldo Cassiategore, u parcu hè stata restaurada. In u centru, in u locu di u anfiteatro amparatu, parechja staggione, chì perduratu parechje persone sughjutu.

In u 2006, u Parcu di Centenario hà novatu sottu una ricustruzzione. U travagliu fù cumpletu cumplessu cù l'avventu di un novu amphitheatre diseatu per 1600 sedi. L'auturità statali finanzatu a riparazione di u sistema di irrigazione, torchi di lumi, arbures, banchi è venti publichi. E megliurà e strade internu di a zona di parcu, hà furnatu u territoriu cù piste currente è settori per i classi aerobichi.

A popularità di a zona di u parcu

Residenti di e vicini vicinu visitanu Centenario per attività sportiva: aerobics, caminendu o ghjallu. A larghezza di e piste in u parcu hè di 1500 m. Parechji vèninu à una spaziali spetta per andà in patinacci. A maiò parte di u territoriu hè apertu à i visitori di 8:00 a 20:00. Duranti a semaia, una fera hè tenuta in u parcu di Centenario, induve i turisti è i lucali puderanu cumprà libri è rivista, nclusa i testu di seconda mano. I ghjorni di a settimana pudete cumprà prudutti artighjanali è souvenirs sò quì .

Situatu vicinu à l'stagno, pudete vede l'ànimi, i cigni è i pecuri. Quì crescenu quelli rappresentanti di a flora lucali è u platanus, tipuana, melija acedarah, jakaranda è seiba magnificent. U tarritoriu di u parcu hè una décorazione cù diversi freschi è sculturi. Centenario vicinu Ci hè un edifici di l'hospitalu di u cancer, l'Istitutu di Zoonosi Louis Pasteur, a Clinique San Camilo, u Museu di Scienze Naturale argentina.

Cumu fà à u Centenario Park?

Per visita u locu, hà bisognu à alcuni una di e stazione di busi chì si trovani vicinu à u parcu annunziu: Avenida Patricias Argentinas 2-8, Av. Patricias Argentinas 102-192, Avenida Patricias Argentinas 112 e Avenida Patricias Argentinas 294-35. I Buses run many times. Pudete ancu fà piglià un taxi.