Perchè Emma Watson refuse to star in La La Land?

U conte di fiancu "Bellezza è a Bestia" triunfante camina u pianeta. Hè chjaru chì l'attuali principali Emma Watson hè invitatu à spettaculi di television è radio, entrevista, dumandà dumande ghjustu.

Allora, in l'aria di u radiu programu nantu à SiriusXM, Emma hà dettu perchè ùn pudia micca ghjucà à La La Land, un veru scopu di u numiru di premiati.

Rumori è spiriminazioni

Hè dichjaratu chì i protagonisti originali anu dettu esse ghjucatu da a stella di "Harry Potter" è di Miles Teller. Hè propiu, i pruduttori stanu abbandunati i servizii di Emma com'è una attrenda esplicemente esigenti!

Eccu cumu l'actressu comentatu nantu à questi rumuri: vaghjime, tutti i casi in cuncondenza di i schedarii di scena di u strumentu musicali è di fata. A zitella formalizzatu u cuntrattu di participazione in "Bellezza ..." è ùn pò micca attruisce simultaneamente in stori musicali è amori.

Leghje ancu

Emma Watson era bona cuscenza di a prissioni chì averia bisognu di travaglià nantu à l'adattazione di u cartoon di Disney:

"Aghju intesu dì chì avè averà appruntà cumu rideva, balla è pratica vucali. Ùn puderia micca lascià tuttu è vai per sparisce una altra film di Londra per questi 3 mesi. "