U Baptism of the Child - reguli per i genitori

U battèsimu di un zitellu hè unu di i sacramenti più impurtanti, a quale tutti i ghjovani parenti poni attenzioni particulari. Stu ritimu prupone una persona nascita à a cummunione è a cunnessione cù u Signore è hà una quantità di caratteristiche chì deve esse cunsideratu durante a so urganizazione.

In questu articulu, duveramu qualchi regule utili è cunsiglii per i genitori è i parenti relative à u sacramentu di u battèsimu di u zitellu, chì ci permettenu à cumprenda un rituu di tutti i canoni di a Chiesa Ortodoxa.

E règule di u battèsimu di u zitellu pè i genitori

I christi di un zitellu nascitoghju sò realizati deve cumandenu certu regule di e genitori di i genitori è l'altri parenti, à dì:

  1. In contru à a credenita populari, pudete baptiser un zitellu à ogni età, cumprese, u primu ghjornu di a vita, è dopu à un annu. Intantu, a maiò parte di i sacerdoti recommandate stendu 40 ghjorni prima chì u zitellu hè esercitu, perchè finu à questu tempu a so mamma hè cunsiderata cum'è "impuru", chì significa chì ùn pò micca participà à u rituali.
  2. U sacramentu di u battèsimu pò esse assicurà ogni ghjornu, a Chiesa Ortodoxa ùn hà micca stabilitu un limite per questu. In ogni casu, deve esse cunsideratu chì ogni templu hà u so modu di operazione è, sicondu u schedariu, un certu tempu pò esse attribuitu per u christianità.
  3. Sicondu i reguli, solu un parone hè abbastanza per l'attru passimitatu. In questu casu, u zitellu precisa un cessionariu di u stessu sexu cun ellu. Allora, per a zitella, a madrina hè sempre necessaria , è per u zitellu - u padrunu.
  4. I paisani biologicu ùn ponu diventà godparenti per i so figlioli. Inoltre, altri parenti, per esempiu, aviani, unchi o unuccioli, pudete cumpressu dinò stu rolu è assumete a responsabbilità per a vita più longa è educazione spirituali di u zitellu.
  5. Per u rituali, u zitellu definite di sicuru una cruciute, una cammisa speciale, è ancu una petite pettine è u diaper. In regula, i paisani sò rispunsevuli di l'acquistu è di a preparazione di sti cosi, ma ùn ci hè micca una restrizzioni per ciò chì a mamma è u babbu di u zitellu sò. Allora, in particulare, una ghjovana mamma hà pussutu per vende o ligame un vestitore di ballerò per a so figliola, se ella hà e so capacità adattati.
  6. U pagamentu per aducazione di u ritu di u battèsimu da a Chiesa Ortodoxa ùn hè micca provista. Eppuru in certi tempii un certu quantu di rimuneru per sta ordinanza hè stabilitu, in realità, i genitori hanu u drittu di decide per elli di quantu elli sò disposti à sacrificà per questu. Inoltre, ancu s'ellu a famiglia ùn hà micca l'uppurtunità di pagà per u battèsimu, nimu pò refuse à rializar u ritu.
  7. I paisani è altri parenti à participà à u sacramentu debbitinu a fede ortugamna è ponu una cruz consacratu in u so corpu.
  8. Sicondu i reguli, a mamma è u babbu fighjate a situazione duranti u rituali è ùn tocchi u zitellu. Intantu, oghje in a maiò parte di e chjese, i genitori t'hà permessu di piglià u zitellu in li mani, s'ellu hè assai intituléu è ùn pò micca calmu.
  9. U sacramentu di u battizzatu, cum'è un regula ginirali, ùn pò micca esse fotografiatu è filmatu nantu à una càmera video. Ancu s'ellu si permette in certi cresii, hè necessariu di discussione sta pussibilità in anticipu.
  10. U baptismale in ogni circustanza ùn pò micca esse ghjucatu è ancu lavatu, perchè si conserva parte di u mondu santu. In u futuru, se u zitellu hè malatu, i genitori poni nantu à ellu un vestitu d'assicuranza o di cammisa è prege per a riligatura di u so zitellu.

Tutti l'altri matrimonii è e funziunalità di u rituali deve esse ricunnisciute in ogni temariu particulari, postu ch'elli anu variu sensu.