U primu attraperu per l'ameglie - un schema

U primu attraversu, sopratuttu cù l'allisciamentu, deve esse amministratu cun cura. Ancu pare parechje è anonadelle aspetta à introduverà u so zitellu à i novi prudutti, prontu possu, infatti, ponu causà dannu irreparabile à a salute di u zitellu è, in particulari, l'istatu di u gastru digestivu.

In questu articulu, avemu dettu qualcume di modu urdinatu urdinatu u primu attraversu l'amegà è dà un schema detallatu di l'amici di u zitellu cù novi prudutti per ellu.

U primu sistema di alimentazione per a zitelli

À l'opinione di a maggiorità di medichi, per intruduce u primu attraiu, cù l'alimentu naturali è artificiale sò sempre solu da 6 mesi è solu sicondu u schema accunsenu cù u duttore. Intantu, ancu dopu à ottu quellu età, una ghjovana mamma hà sempre cunsultà u pediatricu nantu à u sughjettu di a preparazione di u zitellu à acquistà di novi platti è l'alimentari.

Per regula, se u zitellu hà scaputu di pisu, i duttori prescrive u suggeru o un puddaru d'arrò, per u principiu di l'alimenta. In questu casu, deve esse cunsideratu chì u primu sarlatellu di u zitellu ùn deve esse lettuali è senza nisuna circustanza devendenu glutena in a so cumpusizioni.

Se u zitellu hà avutu acquistatu pienu suffirenziu è spessu cunfruntenu u prublema di cuncipitalità, hè un pattu inizialmente prupone un purificatu d'una cumpunuri di ligumi, in particulare da zucchini o coliflor. In u futuru, queste leggings sò assicurati à l'altri - zucca, zucche, patate è cusì.

In contru à a credenza populari, dolci dolce di patate è zuccheri di fruttu ci deve esse introduttu in a razione di migghiura dopu à i platti restante. Inutili, ci hè una pussibulità chì u zitellu ùn solu ùn vulete pruvà altre alimentariu è rinfigureranu da prudutti chì sò di benefiziu significativu à u so organismu.

Regoli per l'iniziu di i primi com'è alimentarii cumplementari

Ancu s'ellu u scopu di introducerà prudutti per i primi com'è alimentarii cumplementari pò esse sfarenti, ci sò certe reguli è ricunniscenza chì deve esse tastate annantu à pruvate di novi platti da u zitellu, à dì:

  1. A quantità di qualchì novu pruduttu per a cunniscenza cun l'u picculu zitellu ùn pò esse più di più di una cullizzioni. Sì i 2 ghjorni dopu chì u corpu di u zitellu ùn seguitanu micca reazzione negativa, questu ammontu pò esse aumentatu da una altra mità cullera.
  2. Per adattà à qualsiasi prugna di pranzo di novu hà da almenu 6-7 ghjorni. Solu doppu questu tempu, un novu pruduttu novu pò esse intruduttu in a dieta di u zitellu.
  3. Ancu se u mulinu hè ben tolerata da un o un certu pruduttu, a so parcella massima per ghjornu ùn deve esse più maiò l'età di u zitellu in mesi, multiplicate da 10 (cusì, u zitellu à i 8 mesi ùn deve micca riceve più di 80 grammi di un pruduttu ogni ghjornu).
  4. Sè pussibule, dopu à l'intruduzioni di a prima alimenta di u zitellu, avete sempre sempre sempre di furnisce da u latte materno.
  5. Tutti i platti per l'alimentariu cumplementu duvenu esse caliu, ma micca caldu - a so temperature deve esse circa 36-37 gradi.
  6. Durante a malatia o durante a vaccinazioni preventiva, l'appruvimentu di migliori à i novi prudutti sò da esse postponate.
  7. U megliu tempu per introdittà di novi prudutti hè a siconda seconda alimentación.

Una infurmazione più detallada di l'intruduzioni di u primu alimentariu cumplementariu cù l'ameglie hè aiutu à u schema: