Quandu u zitellu piglia a caminari?

U primu passaghju di un zitillùcciu dulce. T'hà a toccu tutti i ghjorni intornu è vole per sente à novu. Ma ùn ogni mamma ùn sapi ciò ch'ella hè detta d'sti sonni carizzanti chì u zitellu ùn deve piacè a caminari è à pienu si u zitellu ùn cammina. I primi sonu sò un stadiu impurtante in u sviluppu di u zitellu, veri è emutivu.

Prima, avemu da determinà ciò chì hè a cammellu di u zitellu, cumu fà di determinà, quandu u zitellu u principiu di caminari è cumu per distinguì u caminu da altre tipu d'onomatopei. Hè interessante chì i zitelli chì appartenenu à i gruppi di lingui differenti si cumencia à parlà cù i stessi sonnii. Stu tipu di l'attività di parolle com'è un colibri, hè chjamatu cusì per a similitudu cù u palummu camminendu. U zitellu face a voglia, hà un discursu gutural. Dopu chì u zitellu palesa chjaramente "a", "o", "y", "e", "u", "s", cumenzarà da cunghjugione soe in "aga-ha", "guu", "agugu" è cusì. Questu accadenu un gran piaciri, perchè ellu "hà fattu" cù i labbra, a gola è a lingua.

Chiddu chì u zitellu sperale à caminari?

À u tempu di u nàscita di i primi parmetti di parlà, u zitellu hà digià amparatu à adattà à u mondu esternu, ricunniscianu à l'altri, rispose cun di surrisu quandu cumunicanu. U zitellu deve esse datu tantu attenti, parlendu è micca solu cura. U zitellu deve una reazione pusitiva di l'adulti à i so sappi, u passatu sò ripetutu più spessu. Pudete cuntene vera cunversione cù u zitellu, solu esaggirate u sonu è cuncintratu nantu à l'insemi di i labbra, fate fora a lingua. U zitellu observe attentamenti l'adulti, è prontu copiate a so urdinaria. Pediatri è specializati di stritte stretta stabiliscenu un regulu regulatori, a quali a funzioni di u cerebrum immatu, rispunzabili di u principiu di lingua parlata, maturu. Cusì, u respiru di u zitellu si prisenta à l'età di 2-3 mesi, quandu u zitellu hà presu a so testa , rumpia. Sta stampa impurtante in a furmazione di u discorsu dura finu à cinqui à sete mesi.

Cumu insignà à un zitellu per andà?

Eccu i passi chì aiutanu i genitori in risolta ughjettu:

Perchè ùn u zitellu ùn cammina?

Hè necessariu di rinfurzà à i genitori chì, avè amparatu i normi tempuritari supra, pardamu: ogni zitellu sviluppa unicu è unicu, è a lag o avance in termini di e norme di u sviluppu propiu hè assicurativu. Induvularmente, si ùn ci hè micca fatturà indispensabile in una situazione chì u zitellu ùn ùn cammina à tutti o si sottumessa in modu brusgiamente per caminari, o hà cuminciatu à cammellu dopu à sett'anni di età. In altri palori, se u so zitellu sanu sanu, hè bellu, bè in pisu, rilatisce à l'ambienti, ma ùn cammina assai - u zitellu hè aggradèvule, questu hè a so norma ind'a, chì ùn privi in ​​u sviluppu generale. Per identificà viulenza serosa in u sviluppu di u parolle, un urganizazione è prucedente per mandatori di un zitellu in l'uffiziu di un otolulogogru hè urdinatu. U duttore hà bisognu di vedà a raghja objettiva per a violazione di l'apparatu auditiu o di parlà è risposta à e quistioni di i paisaghji cungiuli perchè u zitellu ùn cammina micca.

Perchè u zitellu ùn camminarà?

Se ùn ci hè micca raggiuni esatti, è u zitellu hà firmatu a caminari, da esse necessariu di pruvucallu à cumunicà. Parenti (in u primu locu, mamma) cuntinuà à cuntinuà "agukat", pronunzià i sappelli chì l'animali publicanu, attivamente supportanu à u zitellu cù cunversione emotiva, ancu s'ellu hè silente o hà menu à passighjà.

Un impegnu integratu à u sviluppu hè impurtante per ogni zitellu. Allora per a furmazione di u discorsu, u sviluppu fisicu è l'ambienti emutivu in chì u zitellu hè criscinu hè impurtante. Se ellu hè tutale è felice - per pudè attivà un passaghju attivu hè bisognu di aiutà un pocu.