Ritmo Rinascimentu

L'stile di u Rinascimentu implica un rinnovu di a feminità. Strictness fala in u sfondate, è e femine sò sempri cuglie di sguassate e so formi è attrae l'attenzioni di l'omi. Parlendu di vestiti rinascimentali, ùn deveremu micca chì u cundività diventata in parechje tipi, secondu u paese. Cusì, per esempiu, in Italia, e donne facianu vistimenti chjamati Simara. A moda, ci hè una cintura alta, ma l'stile di manga hà cambiatu pocu. Avà sò quì à u pianu è fassi cù i spalle, formant un mantellu.

Ritmo feminale di u Rinascimentu

I paisoli ani vistutu di modi in parechje trianguli cun l'intersezzione di e cime di u cintura. Nantu à u corpu è a fascia ci sò dovuti di forma di raghju chì amparau l'altitudine è u fondu, facennu a figura più visibile è più altu. U collu forte è u quadru eranu una parti integrale di l'indimuniatu. Addurmatu l'imaghjinà di un capelli inusual.

In u Rinascimentu, a cammisa di donna in Francia era una cammisa longa, in cima di u quali anu purtatu un rivolvertu cù un corpu. U lòpez era un tatu cù lattichi di metallu, un gattu era postu nantu à ella è u corpu. Ma urìggini allora u vestitu cun una fronda di fronte. Decollete hà perditu a so rilevanza è era chjusu cù una camma cù un collu rack. In ogni casu, ùn hà impurtate ciò chì era in esse paese, l'isula riliggiosa hà sviluppatu un stile rinuascenevule . Una regula obligatoriu era un vistitu di parechji vistiti (fondu è cima) cù manichi longi. E vistiti eranu fatti da brocade, sita è velu. In quelli ghjorni, a ropa hà mostraru u status sociale di e donne. In a moda porta un culore rosu, cum'è un signu di lussu è di ricchezza, è cum'è una decoru cum'è campane. Cumu diventate prima, u renaissance resuscitava a fémininité, perchè e donne, in i ghjorni, pruvò in ogni modu pussibuli per ottene forme idee.