Stil Renaissance

U grandi rinascimentu, l'urìggini di quali purtàvanu à l'Italia distanti, danu à u mondu un stile rinascimentale. Striving for excellence, simplicità è armunia sò i cumpunenti principali di u stilu. Renaissance "sounded" in filosufia, religione, architettura è, sicuru, in moda.

L'epica Renacquista dimostra i so ideali di a bellezza femina: una figura forte è statale, labbra scarellu, spalle anchi, bianca, ma cù un tintu rosatu indicatu di bona salute. A bella donna di quellu tempu hà avutu movimenti graziosu, un bust magnífico, forme magnifichi, un front tailandese, fugliatu da capelli lumi. L'interessante hè u fattu chì hè stata durante u Rinascimentu chì una moda per blondes hè appare. U culore perfetta di i capelli hè stata cunsiderata cum'è bruna o rossi. E donne facìanu peli di u culore chjucu, si tenenu i so capelli in una manera naturali, sustituennu i ricci per i raghji di u sole.

Stile di u Rinascenti

L'estilu rinnovatu in vestiti tende à simetria è l'armunia. A prupurzioni naturali refuse u sopraghje u sottupostu di u cinturione , propostu da a moda precedente. U costume femina hè custituita da dui vistiti, a cima di u quale hè cum'è una cammisa è hè stata da un affari più delicatu. U vestu superiore, ricunnisciutu di una robba moderna, hè chjamata gamurra. Hè custrittu da caru, densi materiali: velvet, brocade, seda. U vestitu di u stil Renaissance conta di una falda longa è un corpu chì hè a prima volta in a storia di a moda. In e rùbbriche di a capone, a lingerie sexy hè visibiliutu sessualmente, chì era stata rimanata da esse l'altitudine di impropicità.

Ornamentu in u stilu Renaissance

A cumminazione di colori brillanti è richdi ornamenta determina u stil Renaissance in ropa. A rifiuta di i culori scuri gòticu è a "incolorazioni" di a ropa antica - hè una nova era in moda è di pensà! Ornamentu in u stili riniescu pruduce elementi freschi. A popularità incredible guadagnani una vigna, un liggeru di filati è u curlu, cum'è si sò disposti da u doru puro. U patruni geuniforme hè tornatu in culu cù i ricchi graccià di una vigna prima è una foglia longa.

Nisun stilò, forsi, puderia discutà cù l'stile di u Rinascimentu in un tali amore per u corpu femminili naturali è l'aspettu. Elementi di questu è issa fascinate disinfestanti di moda chì travagliendu nantu à a creazione di castagneto è vestiti di sera. E oghji o donne di quelli tempi cuntinueghjanu adavvi, mirà amichezza di i teleblii di i grandi artisti di u Rinascimentu.