Kim Kadashian nantu à u robu di l'annu l'annu: "Aghju cambiatu a mo vista di qualchi cosa"

U casu di u rottu di una stella in una stanza d'altru in Parigi hà animatu a cuscenza di numerosi admirenti Kim Kardashian. Cumu l'avete scrittu prima, i latruni eranu chjappu in a stanza, attaccaru a telly, chjusu u bagnu, pigliaru l'oreju è u valore di 10 milioni di dolore.

Induvulemente, rottu hà influinzatu l'emozioni di Kim. Più di una volta, dopu à l'incidentore, in e so entrevista, hà cunfessu chì a so vita cambiò, è cù quelli veddi. Kardashian cunfissatu:

"Averaghju scrittu ch'e aghju constantemente vigilance vicine. Da questu questu a realizazione chì a sicurità deve esse di più attenzione ".

Famiglia in u primu locu, sotsseti - espera?

Dopu fattu a vittima di un criminu, Kim hà cunsideratu seriuramente e prublemi di a primurà di a vita è dà cunsidereghja più di tempu à i zitelli, u figliolu di dui anni, è à a figliola di quattru anni in North.

Kardashian cumpresi i so impresioni di i scuperti di i prublemi di a mamma:

"Avà sò tutte e dedicatu à i zitelli. Hè a cosa principale in a mo vita. Mi piace à tuttu ciò chì passa per elli: ciò chì manghjanu, ciò chì interessanu. Mi piace u statu di a mo mamma. U tempu chì aghju spentu cù i mo amici hè oghje di tutti.
Leghje ancu

Inoltre, e rete soziale ùn sò micca un compiu di priori di a vita secular di a stella. Kardashian, accustatu à carica di e so imaghjini di bellezza di u ghjornu à a pagina web, è quarchi abbastanza contemptuosa, assicura chì ùn importa micca da questu ora.