Jam "Pyatiminutka" di curranti negru

Jam made of blackcurrant "Pyatiminutka" manteni u massimu di propietari utili di e boli, rinisciutu fragranti, cun cunfortu di gelatina. Offre varie parechje varietà di e ricette di taglioli.

Comu coccia una jam-jelly "Pyatiminutka" di currantia negra - una ricetta per l'invernu

Ingredients:

Preparazione

Questa ricetta per a preparazione di cunfettu assumisce a cunsistenza gelatinosa di cunsultavule crescita di a tina, cun un gustu frescu stunning. Per implementà, freschi freschi recenzuelle, libere, in casu di necessariu, da u bulu è di a aghjunazione di foglie, è lavande à fretu sottu à l'acqua corrente. Pòccu dopu queste aranci in un capru adattatu per cunfittaro di cucina, pour à pocu d'acqua è fassi u cuntinuu nantu à u pianu cale di u pianu cù u caldu moderatu. Da u mumentu di i primi signali di fracassu di u fogliu, fate a coccia per esattamente cinque minuti, poi poverà a quantità di salda di zuccaru in a ricetta è stirchese finu à chì i cristalli dolci sò dissolvi cumplittamenti.

Avemu spremu a marmellata di u currantu nìvuru "Pyatiminutka" sicondu i cuntenuti di securizà sterile sticati, segellanu cù tappetti sterili è i situate in un locu adattatu per u almacenamiento.

A ricetta per una zucca spiata zotta, fatta di currantia negra "Pyatiminutka" per una macinagghia carne

Ingredients:

Preparazione

In u iniziu, lavamu i baga cù l'acqua runità friquenta, falla di scorri è anche aghjustà ancu nantu à una tagale. Dopu passà a grolina negra dispostata per un macinatu di carne o avemu perchè nantu à una licenziale per una purcellina. Pudemu u puree di bacca in un pezzu adattatu per i diliziosi di cucina, aghjunghje u zuccheru, fracce è fate per cocchi nantu à a chjuccaccia.

Trasfurmà cuntenutivu u cuntenutu di u panu finu à chì i cristalli di zuccaru sò disolvi cumplittamenti, fate furià è furiate cù signalti à pena di nottii d'ebbulenza duranti cinque minuti.

In anticipu avemu da cura di i pezzi di jam. I pardi bianchi si pò eranu lavati è sterili in qualchì modu cunzientu, è hè ancu bagnata durante cinque minuti. Scappamu u pudete di currant "Pyatiminutka", secondu u cuntenutu preparatu, segellanu è pusendu sottu un capo cálgiu o manta finu à chì si ricolanu bè.

Jam "Pyatiminutka" di currant negra è russa

Ingredients:

Preparazione

Gattivu è neru, u rossu dispusitivu, sullivanu i bumes, lavatu cù cura è amparatu in una padedda. Scappiamu un poveru acqua in duvutu è mette u cuntinuu nantu à u focu nantu à u focu moderatu. Dopu un fogghiu sceccu, fogghjenu a massa di bacca per un pocu minuti è da freccia à un filtru. U purcinu currantu resultanti hè colpi in una puchina, aghjunghje u zuccherinu, falla torna d'avivarlu, è prumove in constantemente per esse incruvate, è cocchi 5 minuti.

Prune-made jam "Pyatiminutka" hè speditu cù testi di vetri di latte sterile, i segellani cù stucchi secchi cupertu è permettenu di enfilaraghju à a temperatura di l'ambienti sottu una manta fina.

Jam "Pyatiminutka" di curranti negru è lamitu

Ingredients:

Preparazione

Da l'acqua è di dui kilogrammi di zuccaru, fate u ghjacciu di zuccherinu, mischiendu i ingredienti in una puchina è pre-cali, è muvimenti, à fogghiu è dissolvente di tutti i cristalli di zuccaru. Lampi è e passdledi arringenu cù l'acqua fresca è lasta di falla. Pudemu i frutti in a brocca per cunfittaro di cucina è fate sulpice forte. Pudemu u cuntinuu cù a travagliu nantu à a cassette, fate furiallu, rinfriscà a scuma è coccia durante cinque minuti. Immediatamente apague u focu, fate u zùccheru restante, staghje u marmellata finu à chì hè dissolutu cumplessu, è fate u trattu nantu à i fraschi sterni. Avemu i segellanu stampati è ponu per enfriar è autore sterilizazione sottu una manta calorosa.