Amelie d'albergo per l'inguernu

Fans di u pumadoru tradiziunale di a pumma di u staghje pò cambià a so opra prussima cun una alternativa cusì diliziosa è uriginale - marmellata d'albitru perfetta per aghjunghje à pasticcerie è solu sparghjendu nantu à tostu cù a mantra. Cume a cunghjettu di cunfettu di l'albicel, parvarà in e ricette sottu.

Amelie d'albergaru cù vaniglia per l'inguernu

Ingredients:

Preparazione

Dopu lavoni l'albicocchetti è l'asciucà i frutti, dividite in lati è fate guverna di l'osse. Posa a carne in un cuntainer esamelata è arbitraria ghjuridichi cù una furcedda. In u futuru, stu simule prucessu permetterà cunsigliu per allughjà più di zucchero, è da quellu chì ùn vulete micca ardenti durante a cocciuta è ùn esse micca bisognu di aghjunghje l'acqua. Pudava u zuccaru nantu à e mitreghju di l'albicelacu, pusau u foglie di velluru è abbandunà a fundazione di u futuru pezzu per a tutta a notte. U ghjornu oghje u locu l'albicu nantu à u focu medium è coceranu finu à u livellu di densità hè acquistatu, perpende perduentamenti annantu di l'scuma nantu à a superficia. Ammudezzu staghjunatu spargugliatu nantu à frasi sterile è rollo.

Ammuzzu d'albercè pò ancu esse fatte in un multivariate. Per fà questu, u fruttu preparatu hè coccudu da u zuccheru in u modu "Gem" per un periodu di tempu avanzatu automaticamente.

Jam in lettuce

Ingredients:

Preparazione

Agghiunceti carne d'albicoccia in ogni modu accessibule: cut or blend with a blender, per esempiu. A massima resultanti di u zuccaru moltu è aghju nantu à u focu mediu. A chiachja quì hè a platti, cum'è in questa ricanca di cunfettu, ci vole à frittu in una padedda. Durante a cucina, a massa di l'albicinu per esse annantu per mistu, perchè u più spessu, u più frequenti serà necessariu di travaglià cù una cullette. Dopu dopu una ora è meza, u pudete pò esse spressu in un putu sterile è rintra.

Mandoletta Apple-alberti

Ingredients:

Preparazione

Optionally cut the apples and apricots in lettu è foglie cù u zuccheru. Trascittà u fruttu di a notte per fà u ghjacciu, è u ghjornu dopu cuntene un cunghjettu cun futuru cunfinazione nantu à una chjare ardente. Coglie a marmellata per una meza o duie ore o finu à ch'ella ghjunghjenu a densità necessaria.