Prune nettu à a casa

Opere di ricetti per a preparazione di prugna secca in casa per l'invernu. Sicondu i vostri bisogni, pudete fà un bocca spicchina spicificante per l'sandwich è un aghjuntu perfetta à u tè, un additivu à un furnu, una pisci o altre platti.

Prune, seccu in u fornu - ricetta per l'invernu

Ingredients:

Preparazione

Per secà, ghjunghje granu, caghjà ricca. I frutti deve sò ripprisu è à u listessu tempu elasticu suffirenziu è micca cuntene denti. U primu spaziu di primesi corsi scritte sò lavati boni cù acqua fridda è deve esse secca, scumpartate per un pezzu nantu à una spugna o fretta secca. Aduprate, aghjunghjenu i prugnoli nantu à dui alti è scumpressate l'osse.

Scopre a bagnu di panificà cù un papì di furmintura o un pezzu è pozzu a piuma in mette in cima di l'altri. In un pezzu solu, aghjunghjenu l'oliu è u melatu refinatu d'oliu è vegetale è fate un prugnu affucatu nantu à una pappaglia. Iremu ancu parfizziunate cun ligne cù u sali di mare, stagione cù u basilica secca, oregano è rosemary.

Determina a panificazione cù un pruduttu prune piccolo in un preefiche à 110-120 gradi furmagliu, ligeramente aprire a porta per sulla l'umidità è sguassate i prugnoli per cinque ore. U tempu necessariu per ottene u risultatu urdinatu pò esse diffirenti da quellu chì hè statu dichjaratu sicondu u diploma di gustosi di a materia prima. Per ùn avè micca missu u momentu propiu è micca di cunversione u pezzu in pelle scorci, avemu principiatu a cuntrolla di u prucessu dopu trè uri di secare.

Intantu, purtammemu l'alli è ghjunghje l'denticulus cù i pezzi, appruduciunu i rami di rosmaru in l'agulla. À u fondu di u cane sterilitatu prezzi di stufa di un oliu ricchju o d'oliu virtuali, pozzu un pocu platti di l'agliu u agrumi freschi di rosemary.

Dopu avè alcuni u gradu di assicurà, si mette a piuma in a putta prestitu, cù i capigli cù l'agliu è u rosemary, pour un oliu pocu calore per chì trà e taglize ùn ci hè micca burbughi d'aire è chjusu u tapa. Dopu avè rinfriscatu, determinate a capacità cù a travagliu in un locu friddu per u almacenamiento. Una settimana dopu, i prugnoli saranu spugliati cù l'aromi di spezii è seranu prestu listesse per u cunsumu.

Sta ricetta pò esse liggeramente mudificata è ponu nantu à un pezzu d'agliu in ogni mità di u fogau, prima di secarne, è in un vunciu aghjunghje un pocu di i so lobuli solu à u fondu.

Prugna secca in casa

Ingredients:

Preparazione

I pruduttori ciulei di granu selezziunate per assecari sò fine è siccati. Allora pigliate i frutti da l'osse, pusendu in un containeru esamelu è vèdinu cù u zuccheru. A so quantità hè determinata deveni à a dulcezza di u fruttu stessu. Cumu mediu, piglia quattru à ottocu centu gramma di zuccaru granulatu per kilogrammi di materie prima chì hè prurientu.

Dopu trent'anni, quandu u prugnu darà u succu massimu, fusionate in un cuntainariu separatu, è fate e midà di u fruttu cù u zuccheru. Per un kilogramu di lavamula, misurata dopu chì sipara u zucchero, porta 250 mililitri d'acqua è 300 grammi di zuccheru è fate u ghjelu à foglie.

Guardemu i prugnoli in u sciolu durante deci minuti, è poi l'abbanduneghja è sburdà nantu à una panera di panini, dopu avè cupèrtinu cù u pergamallu. Scorciamu i frutti in parechje stages una ora à u gradu desertu di dulcezza. A temperatura in u fornu sò inizialmente à 85 gradi, è in cicli sussegwenti - 75 gradi. Ogni vota avemu i pienghje i pani è friddi cumplessu, verificate u gradu di prontùzia è, una volta necessaria, avemu assicurà una volta. U fornu duverà esse ligeramente affullatu.

Dopu a preparazione, detaremu i prugna secca in testi di vetro di sterile, i chjusura cù tagliolini è pona in un locu fridale.