Dzadzyki

Tzatziki - avemu stu nomu pronunsiatu di diversi modi - è "tsatsiki", è "dzadziki" è "dzadzyki". Tuttavia, l'esencia di stu platu ùn cambia micca di a pronuncia. Pudete manghjà solu o difende nantu à u pane, pani di pita, o ancu pò serve ancu cù carne fritta è u babbuccia shish. Dzadzyki hè una salsa greca antinatuata, chì cunsiste in l'agliu, fiori freschi è cucumbers freschi. È perfettamenti adattatu per l'usi in tempi caldi, chì hà un gustu refrescante è un gustoso gustoso. A salsa di Dzadzyki pò esse sirvutu à i pienzi coti, cum'è salsa, o pò esse usatu cum'è salsa di sumere cun croutoni, crackers o vegetale. Hè troppu savuroso per combina cù patate, sicchi in u fornu.

Cunsigliate cun voi a ricetta per a cucina dzadziki, questa salsa di maraviglia cù u nome originale.

Dzadzyki - ricetta

Ingredients:

Preparazione

U iogurtimu grecu hè u principale principale di salsa dzadziki. Hè diffferenti di quelli chì sò prisintati nantu à u mercatu rusu chì ùn hè micca dolce à tuttu è più à gustu à a crema agria. Dunque, per aiutu per ottene un gustu simili, piglià 20% crema agria è aghjunghje un casgiu chjuchevule, dopu apprufesione di l'sopra fluidu cù gasa. Agghiamu a massa resultanti è liccendenu a parti di pocu tempu.

Pigliate panevi freschi è freschi cù una carne taca, fate trimigliate è foglia nantu à un grossu rossu. Di sicuru, sicondu a ricetta classica, avete bisognu di spremà u zuccaru è aghjunghje à u iogurt. Ma voi è aghju scorcià in un rossu finu è aghjunghje purcelli di patata à a crema agria, perchè s'ellu ci lasciemu sola zucca, senza pulp, a salsa pò esse liquida è acqua.

In seguitu, avete bisognu di scurza l'alli è di grasse. Questu hè unu di i cumpunenti più impurtanti di questu ricetta, perchè l'agliu dà una piacenza speziale à a salsa è si forma un gustu unicu è specificu.

In cunclusioni, pudete aghjunghje un oliu d'oliu è un coppiu fugliale di zucchero di limonu. Staggine a salsa greca cun saline è pepite è fraccalate assai bè.

Serviscia dzadziki nantu à una tavola in una insalata di insalata profonda, decoru u platu finitu cù l'alivi o l'alivi per rivisiscevi di l'atmosfera greca in casa. E, sicuru, hè necessariu di serve lavash frescu o pane biancu, per apprezzà è apprezzà tutte l'esplendenza di u salsa. Bon appetit!