U Ponte di pietra


U Scopje di pietra hè un ornamentu di a capitale di Macedonia . Hè assai valiu à a cità chì a so imaghjina hè posta nantu à a cità flag of Skopje. Ci hè trà u novu è a parti antica di a cità, perchè un gran numaru di turisti passanu à ghjornu di u ghjornu. Hè intrattendi da un visione storicu incridibile - a ristaurazione di l'antica guardia, chì era custruita in u puntu più altu di u ponte di pietra. Stu palazzu ùn hè micca menu interessante da u ponte nnimicu, sopramente chì a storia ùn hà micca prutege a data precisa di a custruzzione di a struttura, hè cunnisciutu solu chì u ponte era erettu in a seconda mità di u 15 secolo, quandu u Imperu Ottumanu regule.

Architettura

U ponte, cum'è un àlbum di foto di a storia: di tutte e so albitri, in parechji modi, avvenimenti impurtanti è micca personisazione pocu più impurtante sò illustrati. Allora, in un latu di u ponte, pudete vedere l'eroi di a resistenza Macedonian, è in l'altru - i monumenti di Cirillu è Metodi, cunnisciutu in u mondu. In u mezzu di u ponte hè una tradizioni monumentale dedicata à u capimachja di l'insurgenza campagnola di Karpos. A so morti era traggica è à e mani di i so nemici, i Turchi u lamponu in u fiumu Vardar, nantu à un pianu chì era custruitu. L'estru è decoratu cù elementi decorattivi di l'architettura sacra è secular islamicu. Cusì un ponte hè un munumentu per parechje avvenimenti impurtanti.

U ponte hè assai putenti, postu chì i pezzi grossi di pedri sò stati scelti per a so custruzzione, e culonni di u stessu materiale sustene. Hè difficiulmente imaginate quandu era difficultu à quellu tempu senza e tecnulugia muderna per assemblà un mosaicu cum'è un grandi ponte di grandi cantini pesci, chì, invece, avianu bisognu à esse furmatu in modu cusì. L'historiatrici sapemu chì u ponte era custruitu sottu a dirigenza di l'Imperaturi Justiniano, cusì u prughjettu era cusì pinsatu chì u ponte ancu hà scorci for vacanzi. Ma hè una legenda chì refuta u fattu chì era l'imperatore chì hà vistu l'erecció. In u so funzioni onore hè attribuita à u Sultan Mehmed II.

Ma, sfurtunatamenti, ancu un prughjettu bè pinsatu ùn pudia aiutà u ponte survivalu à u terrimotu chì anu distruttu. U ponte di un longu 214 metri è una altezza di 6 metri cumminciò à culleghju: i blocchi di peddi cuminciaru à split, è e culonni ùn sò micca cusì stabile. Dopu un certu di misuri di risturazione, hà acquistatu un apparenza virtuali, chì piace à tutti i visitadori à a cità.

Cumu ghjunghje?

Pudete ottene u ponte di pietra da ogni parte di a cità. U modu più accessibili è trasportu publicu, avete bisognu d'autobus numeri 2, 2a, 8 o 19. Avete bisogni à u Ponte di Gotse Delchev, poi piglià u marchese di 11 di marzu passendu u museu "Borodba Macedonicu", è pudete à a diritta, vi vede un ponte

Resto in una di e centri principali di Macedonia , ùn vi scurdate di visità a mosche Mustafa Pasha , u museu archeològicu , u simbulu di u paese Cross from the Millennium , a torre di u clock è assai altri. altru