Gauja


U fiumu più longu è più pintore in Letonia hè Gauja. Hè nutata per a so natura robusta, rapidi floridi è transizzjonijiet severi. Hè stu dinamisimu è imprevisione chì Gauja attrae l'amatori di u turismu d'acqua. L'attrazioni particulare si meriteghja i attraziu situatu à i banche di u fiumu. Fusing through Gauja, ponu vistate torle di castelli medievali, spiers di churches, unichi monumenti di a natura, storia è architettura.

U fiume Gauja hè persone è bello

Quasi tutti di u fiumu di Gauja scorri da u territoriu di Letonia, in a parti nordestu di questu. Se vi vede u mappa, pudete dì chì Gauja hè dedicatu à a so patria. Piglià a fonte in u Upland Vidzeme, u fiumu scorri versu u livante, ma quandu si righjunghjenu u latinu lettone- estanu , ghjè bruscamenti è cuntinueghja a so via ind'a pianura letona, finu à u Golfu di Riga , induve si trova à u mari Balticu (vicinu à u paesi di Carnikava).

Gauja hè spessu mencionata in antichi lighjendi, canzoni è riclelli tradiziunali, com'è un fiume volatile è treacheroso. Spessu una tranquillità attuale di e strade currenti è charmosos bays nantu à e pianura spegate in casu intarpulatesi è speddi rapidamenti cù sputteri perikuli.

Da a fonte à a bocca

U cursu supranieru di u fiumu hè assai turbulente. Ci hè parechje presi è rapidi. Partendu da u locu duve u fiumu Palsa hà scappatu à Gauja, u currentu hè più lento è più grande. Dopu u ponte, quandu l'autostrada di a "Pskov- Riga " passa, a sezzioni più tranquila di u canali di Gauja cresce - 100 km cù bassi bancari pocu populati.

Dopu à a cità di Strenči, a crescita accelera, è u fiume si stanca. A kayakers li piaci à ripusà quì durante u dilùviu. In più di u bonu flussu, sta secunna di Gauja hè carattarizata da un grande nùmmaru di picculi rivi (Fiumicelli, Loya, Amata, Brasla), chì anu vaddi di canyon - posti ideali per piraggi e kayak.

Ma a parti più pintoresca di u fiumu induve u fiume Gauja hè tutta di tuttu u so splendore hè 106 km da Valmiera à Murjani. Quì cuntene à l'antichi cità letò: Cesis , Ligatne , Sigulda cù i so famosi castelli. L'antica vaddi di u fiumu hè sottu a prutezzione statale è hè parti di u Parcu Naziunale di Gauja , chì si estene nantu à una zona di circa 90 000 èttari. U fiumu fiumu in questa parti, cum'è s'ella una esprissioni cuntinuva di un museu unicu è unicu di natura. Turisti di tutte e mondu venenu à vede:

Nantu à u Parcu Gauja, u fiumu scambià, u currentu addiventa più calmu, è e banche di sabbia sò sempri più diversi. U fiume Gauja scorri à u Golfu di Riga per una bocca larga (80-100 m).

Cosa da fà?

U fiumu Gauja hè unu di i spazii prediletti privati ​​in Lettonia per sapimenti di u turismu attivu. Sicondu a natura di u fiumu è a spiaggia, pudete:

A parti più visitata di a Gauja hè l'antica vaddi di u fiumu (trà Valmiera è Inčukalns).

Cumu ghjunghje?

Viaghjà à Gauja hè abbastanza faciliata, perchè ci scorri vicinu à varias stati principali di transitu è ​​e grande cità.

Hè a più piacevule per arrivà à u fiumu, quandu partì da una linea " Riga - Pskov". In u livante, questu pò esse fattu in u paesi di Viresi, è in u punente vicinu à Murjani (a distanza da a strada versu a sponda hè di 1 km).