Sguardu di incaricamentu per i zitelli

U focu hè sempre un gran periculu per una persona, è ùn pudete micca discutiri cusì. Ma se l'adulti sapanu da u pudere di qualchì riscu di u focu, è cumu fà cumportanu in un focu, tandu i picciutteddi ùn anu micca pussibule infurmazione, è quandu u focu, sò spessu truvate senza difende. Per questa mutivu, i zitelli anu da appruntà e reguli di sicurità di u focu solu più prestu.

Regoli di cumpurtamentu di i zitelli in casu di focu

Aghjone in u focu per i zitelli sò casi listessi per l'adulte, perchè u focu ùn diferene micca per età. Allora, si in un appartamentu o una casa ùn ci hè un incontru impruvisu, u zitellu deve esse funzionatu.

  1. Sì a flame hè chjuca, pudete pruvate di mette à pusà per voi, chì tira una manta sopra a cima o una robba nuda. Sì u focu ùn sia fora o hè troppu grande per esse spustate, debite d'amandate davanti l'appartamentu.
  2. Prima di pudè chjamà u bombere, avete prima evacuarà. Per fà quì, cercate u nostru bocu è bocca cù un pappu fissu è, trasfurmannu, arràghjanu. L'ascultu in l'entrata hè megliu micca di utilizà, perchè in casu di u focu, pò pudè apustate.
  3. Allora pudete avè immediatamente chjamà qualcunu di l'adulti (vicini) è chjamanu u dipartimentu di bundanza immedatamenti in 101. Stu numaru, cum'è ancu altri numeri d'emergenza (emergenza, emergenza, polizia), ogni zitellu deve sapè da u core. Per telefunu, serà necessariu informà à u cumandante di u dipartimentu di u bagnu di u so indirizzu sanu, cumprese u pianu, per dì ciò chì hè chjappu, per dà u so nome.
  4. Dopu l'evacuazione, u zitellu ùn deve aspetta l'arrivata di pruccanti in u patiu di a casa, è poi - eseguisce tutti i so cumandamenti.
  5. Se ùn pò micca esse risuscitatu da a casa, avete bisognu à piglià u telefunu per invià à i bombe. Pudete ancu chjamà i vicini è i genitori è aiutu per aiutà.

U sapè di a sicurità di u focu per i zitelli hè volta più impurtante da u sapienti di lingue e matematiche straneri. Sperate i fundamenti di sta lettera, pudete digià figliolu di 3-4 anni. Hè bisogna à fà un modu playful, affissendu i picculi tematichi, lighjate e ragiuni è fighjà quistione:

  1. Perchè u focu perchè?
  2. Chì hè più chjucu - u focu o u fume? Perchè
  3. Puderaghju in un 'appartamentu duva quarchi cosa?
  4. Hè pussibule di estincià u focu nantu à u vostru?
  5. Chì deve esse chjamatu si un focu spartu?

Cunsiglii di sicurezza di u focu sò stati in i pre-scoli è l'istituzioni sculari, ma i genitori hanu un rolu specialu in questu materia. Dopu tuttu, sicondu l'statìstiche, hè in casa, in a so secca, cù i zitelli, tragii più frequenti.

I lecciuni di salvezza di u lume in a casa è in a scola si ponu esse realizatu in parechje forme:

Queste metu, assuciatu à un cumplessu, aiuta à i genitori è i duttori priparate preparativi per esse situazione micca standard com'è un focu. Tali cunversazioni sò deve ghjustificate per chì i zitelli sanu cusì cusì chì hè un focu, chì hè periculosu perchè, chì fà si ci hè un focu in casa, è chì, da volta, ùn pò micca esse fatte in modu chì un foc ùn si nasce.