Gauja National Park


U Parcu Naziunale di Gauja in Latvia hè u parcorsu naziunali più anticu di u paese. Hè ancu u più grande - micca solu in Latvia, ma ancu in a regione Baltica. Questu hè un spaziu naturale protetturatu protettivu, apertu à i visitatori, grazi à quale hè assai populari trà i turisti di parechji paesi.

Geografia di u parcu

U parcculu, fundatu in u 1973, occupanu 917,4 km² di terra à u nordeste di Riga (in particulare, u primu locu di u primariu di Lahemaa occupanu 725 km²). U parcu hè parechje u territoriu di 11 arrondissement di Letonia. In a so terra sò trè citi : Cesis , Ligatne è Sigulda. Sud-occidentali, u puntu più vicinu à Riga hè u paese di Murjani; in u Nordeste di u Parcu borde in a grande cità di Valmiera .

U Parcu Gauja quasi mezza tappe pinu, spruce è (un pocu menu) foglie caduta. Da u nordu à u sudu-punenti hè attraversatu da u fiume Gauja , nantu à u territoriu di u parcu, a so fluviale di Amata tambien flussi. À longu a costa si stendi i scoglii di pietre grigonian, Devonien, chì anu allora 90 m. L'età di a sabbia hè 350-370 millioni d'anni. Dopu à e fruntiere di u parcu sò assai laghi, i più grandi di elli - Lake Ungurs.

Attrazioni di u park

I banche rocca è cavernu di Gauja è Amata sò a cartula di visita di u Parcu Naziu di Gauja. I posti più interessanti sò:

  1. A cueva di Gutman's is the largest cave in i Stati Baltique. Hè situatu à Sigulda . Da a caverna seguita una fonte, popolarment cunzidiratu per esse guariscenza.
  2. A Big Ellite hè una caverna in a regione Priekul. Cume ùn cunnosci micca tantu a caverne stessu, cum'è l'arcade à l'entrata à questu - a sola formazione di arena naturali in Latvia in forma di una serie d'arcati.
  3. Zvartes hè un acantilu di pietre francesi bianchi è nantu à u bancu di u Riu Amata. Dà quì à u caminu geologicu di u fiumu pudete camminà à u ponte di Wetzlauchu.
  4. Sietiniessis - quiddu di biancu biancu in u zona di Kochen, à u mariere di Gauja. U scogliu hè cupartu da i buchi è s'assumiglia un tamarzu (da induve u nomu "falaise-falaise"). Nanzu, era u più grande arcade naturali in Latvia, in seguitu hà colapsatu, è stu titulu traspenda à a Big Ellita.
  5. Eagle rocks - a furmazione di arenarie nantu à i banche di Gauja, 7 km di u centru di Cesis. A durata di i rocci hè 700 m, l'altura hè di 22 m. In u cima hè una pratica di observazione, sopra i caminate sò stati disposti.

U Parcu Naziunali di Gauja hè spuntatu cù i camini d'natura. I più famose sò i Ligatne Nature Trails - iddisinnata per intruduce i turisti à a natura è u mondu animali di Latvia, per insignà cumu per a prutezzione di a flora è a fauna lucali. Eccu l'animali salvatichi sò campagni in ghjardi à livellu: l'orsi, i porucchi, l'ouli, volpe, alce, i grandi rapprisentanti di a famiglia di i cat. Da tutta a Lettonia, i cadelli ani abbandunati e ferita eranu stati purtati, ùn anu pussutu sopravvive in u so propiu. Per elli, ci sò creati cundizioni, è avà i turisti ponu osservà a vita di i rappresentanti di a fauna letona recullata in un locu.

In u territoriu di u Parcu Naziu Gauja sò più di 500 attraversu storicu è culturale. In u Sigulda pittoresca, chjamatu ancu Lettonese Suviè, una parti significativa di elle hè cuncentrazione. Un menu pocu cun turisimu è Cesis. Iglesi, estate, monumenti archeologichi - tuttu questu pò esse truvatu in u park. A densità più altu di castelli in Latvia hè ancu quì - in a bacina di Gauja.

  1. Turaida Museum-Reserva . U museu si trova in Turaida, nordu di Sigulda. In u so territoriu sò situati u Castellu Turaida , u locu di memoria di Turaida Rose , Folk Song è Turaida Church .
  2. Casetta di casa Krimulda . A spluta hè nordu di Sigulda. A prupietà da a spluta hè una distillaria è un parcaghju cù i pianti medicinali. Una volta un tempu Alexander visitava u parcu. U telefuni di cunnessione cunghjuntenu u duminiu à Sigulda, è à Turaida una strada serpentina offritta.
  3. Château Sigulda di l'Ordine Livonianu . Hè stata fundata per l'Ordine di i Spondi-portante in u situ di l'anticu Settimane Liv. Dopu, u prìncipi Kropotkin, un novu casteddu hè aghjuntu.
  4. Castellu medievale di Cesis . Hè situatu à u core di Cesis. U più grande è più cunsirvatoriu in Letònia. Eccu u maestru di l'Ordine Livonianu (a so abitazione hè issa visitata per i visitori). Un novu casteddu hè aghjuntu à u castellu medievale - un palazzu in dui piazze cun un attic. Ora in u Novu Casteddu hè u Museu di Storia è Arti di Cesis. U bandiera letona vola nantu à a torre di Lademacher, ricurdendu chì era quandu, in Cesis.
  5. Chiesa di San Giovanni . A cresia in Cēsis per un milla sedi hè una di e chiese più antichi in Letèbia, è a più grande isula chersa fora di Riga.
  6. "Araishas" . "Araishi" hè un museu archeologicu in a spiaggia di u Lago Araishu. I so esposi sò a ricustruzzione di un antic settimane Latgalianu (l'u chjamatu "castellu di u lac" di i case di lignu) è un locu di stazzerà restaurazione cù e casse. À u sudu sò i ruins di un castellu medievale.
  7. Manor «Ungurmuiza» . Situatu in a regione Pargau, à u nordu di u lagu Ungurs. A casa di u duminiu hè u più anticu mudliali di legge di u duminiu in Latvia. A prupietà da a spluta si deve furmagliu, chì l'adornamentu hè una casa di tè.
  8. Parco "Vienochi" . U tema di u parco "Vienochi" - prudutti di u legnu è di e terre. Ci hè un ghjurnale è sculture di lignu. In u parcu ci hè un giardinu è una cantone di natura intruitu. I visitori pudemu furnisce un traslatore o bagnate in una bagnera vacanze in un pienu. U park hè situatu à sud di Ligatne.

I vacanze invernali attivi

À i pendii in Sigulda sò stati piani di schiavi. Un pezzu diliziu cù a durata di 1420 m hè creatu. Quì l'atleti in furmazione, i competizioni naziunale è internaziunali sò tenuti, ma u restu di u tempu a pista hè liberu per qualsu qualcosa chì vole di guidà un bob. In Cesis, ci hè una stazzione famosa di l'esca "Zagarkalns", chì offra 8 stati di varianti gradi di complexità.

A infurmazione infurmata per i turisti

U Parcu Naziunali Gauja hè bella in ogni stagione. U park hè situatu in una zona climatica temperata, cusì ci hè un cambiamentu cambiamentu di staghjunati. Pi maravigliate l'estate verdi, paisaghji di vaghjime o fiore di ciliegia d'aiutu - sceglite un turistu.

Diversi carchi sò adattati per esplorà u parcu. Pudete fà un viaghju per vittura o scopre u parcu à pedi. Ma i scoglii è i scoglii longu à i banche di Gauja è Amata ponu esse vistutu solu da l'acqua. Per quessa, u parcu hè urdinatu cù un rafting barca. I rotta più famosa sò da Ligatne à Sigulda (25 km) è di Cesis à Sigulda (45 m), anche si pudete nadjà da Valmiera à a bocca di Gauja (stu viaghju dura 3 ghjorni).

A bicicletta hè ancu una bona scelta per una staghjoni cálima, ma deveru devene esse preparatu per guida per i camini anguli è i camini suluzzii.

Da Sigulda à Krimulda (un locu in l'altra costa di Gauja) pudete furnisce in u funicular: quì à una altitudine di 43 m hè un telefuni di telefuni . À 7 minuti da u telefuni di telecabulu pò vedà a pista di Sigulda bobsleigh , i casteddi di Turaida è Sigulda è a casa di Krimulda. E pudete salta cù un gomberu solu nantu à Gauja.

Per visitori in u territoriu di u parcu sò 3 centri di infurmazione: vicinu à u scogliu di Zvartes, vicinu à a caverna Gutman è à u principiu di i ligne naturali Ligatne. Centri d'infurmazioni turistiche sò in Sigulda, Cesis, Priekule , Ligatne è Valmiera.