Louisiana (Museum)


Museo di Arte Moderno di Louisiana, o Louisiana Museum of Modern Art, in Danimarca hè chjamatu per e trè esposizione di Bruno Alexander, chì si chjamava Luisa. U museu hè una tradizione di l'architettura danica classica. A Louisiana hè cumprata in u libru by Schulz Patricia "1000 posti per visita" è si trova in i centu più populari è visitatu musei in u mondu. Artu mudernu pò esse amatu, ùn puderebbe micca amore, ma ùn lasciarà micca nuddu indifferenti. Perchè, se site in Danimarca , assicuratevi di visità stu museu.

Un pocu annantu à a custruzzione di u museu

U museu hè cuminciatu à custruisce in u 1958, durante più di 50 anni, l'edificu era ricustruituatu, cambiatu è è cambiani posti novi. L'arti era cambiante - u museu hè cambiatu. Invece chì l'edificu era una piccula villa cù cefalimi bassine è chjucchi per altimenti, ora, in cunnessione cù u sviluppu di l'architettura, u disignu è a nova direzzione in l'arti di l'arte, u museu stessu hè cambiatu.

A stu mumentu u museu Louisiana, chì si trova pocu finu da u Copenhague , hè arranughatu per andà in u circhiu à un cerculu, scinnì, è scalendu a scala, passendu u vetru, pienu di lumera, curridori. Ogni parti di l'edificu hà a so pròpia saluta à u parcu cù u mari è à u restu di a terrazza. In u parcu hè una gran coleczione di sculture modernu, tutti sò disposti in una tale manera chì ogni scultura appartene à un certu salottu cù l'esposizione è era visu attraversu u muru di vetru di u museu. Alcune di i travaglii maiò di Alberto Giacometti, Henry Moore, Max Ernst, sò in u parcu, vicinu à l'arburi è l'acqua, simbulizendu l'unità cù a natura.

Oghje hè un novu tipu di museu in Copenhague , chì combina perfezonnendu a so propria reta di opere, hà cambiatu fierru custrezzione, attivamente travagliu cù u publicu. Sottu u celu di stu museu cun gràficu, pittura, scultura, cinema, videoart, musica, littiratura sò cumprinziati, cumprendi più u massimu di l'audienza di i so fannii. Per parechji anni, festivale, cuncerti di a musica muderna aghju fattu in Louisiana, i film si prisentanu, i rendimenu sò staged, riunioni, siminari è discussioni sò stati. Eppuru, i boni arti sò sempre una priorità in u museu, ma l'espansione d'attenzioni à l'altre alte di u nostru tempu duna assai vantaghji à stu tipu di musei.

Expositions

U museu hà l'exhibitu più riccu di l'arti cuntempuraneu, opere di artisti di u 1960 è di Mario Merz, Sol Levit, artisti di l'anni di u settore di Josef Boise, Gerhard Richter, artisti di l'anni 1980 da Armand, Jean Tangli, fine works of pop art di Roy Lichtenstein, Andy Warhol, Robert Rauschenberg. Ci hè ancu una sala separata per instalazione di u 1990 artisti Pipilotta Rist è Mike Kelly. In 1994, era custruitu una fossa separata per l'arti di i zitelli, quì pudete vede materiale per a creatività, cartone, perchè i genitori cù i so figlioli ancu tocqui a belli è creanu a so opira magica. U vennari è i ghjorni di a settimana in l'isuli sò lezioni per i zitelli è i corsi privati ​​per i prufessori è i duttori di i scole.

Chì avete vede?

Fighjate in a cafe à u Museum di Louisiana, ci hè una bella vista panoramica da a terrazza à u Sound Bay. Una cucina moderna di u danese , solu di i prudutti freschi, ogni settimana un novu menù - queste sò e funzioni di questa cafe. Per quelli chì ùn sò micca troppu famane, ci hè un buffet cù sandwiches da u pezzu casanu è u cut meat. Migliurice custu circa 129 kr (17 euros) per un adultu è 64 kr (9 euros) per i zitelli sottu 12 anni.

"Louisiana Boutique" hè a dinamica di u magazinu di designu cun un enfasi di stile danese è scandinava. In a magazzetta avete sempre truvà una scelta diversa di prudutti à u vostru piace. Ci hè parechji platti di designer, utensili di cucina, accessori, ghjoculi divertiti artighjanali. A parte di a magazinu hè dedicatu à i libri nantu à l'arti è u disignu, ci sò ancu presentati per vende ritratti scarsi da l'architettura, u disignu è a moda muderni. Collectibles, cum'è carte artighjanali, gràfiche originali, antichi parti di l'expositioni di u museu, pò ancu cumprà in a boutique. Se vulete una cosa originale è memorable da vultà in Danimarca, quì pudete mandà ogni travagliu per una tarifa relativamente limitata. A buttrega hè aperta in ghjorni a vanda da 9-00 à 12-00.

Prestendu sempri l'accessu à u mare da u museu parco. U parcu da u mari hè sipatu da una fasa è hà una porta à a sera, ma si vai fora, ùn turnate micca à u parcu, perchè questu ùn hè micca furnituatu. Questu hè scrittu annantu à a fasa vicinu à a porta.

Cumu ghjunghje?

Pudete truvà à u museu da u trasportu pùblicu o à piglià un caru per vente - l'scelta hè stata:

  1. In car. U museu si trova 35 km à nordu di Copenaghen è 10 km sud di Elsinore - a strada E47 / E55, pudete ancu passà a longu di a costa di Zund.
  2. In trenu. Con DSB Sound / Kystbanen u viaghju dura circa 35 minuti da l'estazione Centrale di Copenhague è 10 minuti d'Elsinore. L'estazione di Humlebæk hè di 10 minuti di u museu.
  3. In autobus. Bus 388 à Humlebaek Strandvej.