Pappagallo "miracle di californiu"

U pappaghju dolce hè una pianta altamente famosa in a bandu media, anche u fattu chì u so locu di nascita sultry à u Messicu. U fenomenu di l'amuri populari per questu vegetale hè spiegatu da una larga varietà di formi è culori chì daranu ogni tipu un oghjettu festiu è eleganti, è ancu sapienti sapori è qualità nutrizionale. Sapori specificu dà un sapori particulari à i platti d'estivi, è à u cuntenutu di sustegnu utili, pò cumpete cun a maiò vegetale è frutti.

Unu di i tipu più cumuni di dolci o cum'è hè ancu chjamatu "pumpsu búlgaro" hè a varietà "miraculu di u California". Questa pianta mediana è mediana: l'altezza di l'arburete alcuni 60-70 cm, è u tempu da sertà à a migliurà di a cose hè di 120-130 ghjorni.

Description di pepite "Miraculu Californiu"

In un casu, finu à 10 frutti pò crece in u stessu tempu, ognunu pianu 80-160 grammi. I frutti possedenu una forma cuboidal, una struttura di lussuria, è una carne carnuda elàstica. U gruixu di i mura pò alcuni 8 mm. A pelle hè densosa, liscia è brillanti. U culore per u piriudu di a maturazione - un riccu u fruttu veru è u fruttu signali sò brillanti rossi.

Hè separatu, deve dettu nantu à i qualità spiccii spicciati di gustà è di dolcezza. Hè per quessa chì u "miracle California" hè perfetta per l'insalati freschi, per l'extinguishing, stuffing, home preserves.

Questa cultura hè senza pretensione è, anche a natura amichezza di u calda, cede una alta crescita in cundizioni inestabili finu à l'ideale, ancu chì, sicuru, à a temperatura è l'illuminazione appropritatu, pò pruducerà un rendiment qualitativu di 10 kg da 1 sq M.

Piante cultivating "miracle californie"

Se a pepite hè cultivata nantu à a terra aperta, pattighjà e manni per a piantina hè megliu fattu in u feraghju, perchè à u tempu di piantà in un locu perpetu l'età di i pianti hè di circa 90-100 ghjorni. I platti di scacchendu ùn hè micca assai indetta, dunque hè megliu a pianta à seguità a sementa in tazzi individuali o cibo cù una misura apposta preparata chì pò esse fatta da parte di a terra, parti di a sorra è di dui parte di humus. Per prevene a malatia, u fustu di legnu pò esse aghjuntu à a mistura.

Semi di pepite "Miracle di Californiu" anu ancu esse dispostu in anticipu: pozzu manciari quarchi ura in acqua calenta prima di inchirenza, è poi affucà à un pappagallou umitu è ​​fà partendu per un ghjornu di ghjorni in casa. I Seeds chì anu passatu stratificazione saranu spruta più veloce - solu à pocu di ghjorni. Ogni cuntenutu cù e piante da sembra dopu à rivolti assai è cuparti cun un film o vetru prima di nascita. Dopu à l'emergenza di frutte deve esse furnisce cù riabilimentu suffinenti, ventilazione, bona luci di mare è un regnu di temperatura di circa 23-26 ° C.

Cronica à u tempu di trasplante, i pianti ci sò disprezzati, pigliati i cuntenenti in l'aria. Prima pudete fà questu per un intervalu curtu u tempu, pocu à questa ora ci hè bisognu à aghjunghje parechje ghjorni.

Plantendu e piantini di variità d'upertu dulce "Miraculu Californiu" hè megliu fattu in u maghju, quandu u clima cale stabile si stabiliscenu. U pezzu ottimali sò lighjeru, boni fugliate è fugliale. 5 ghjorni nanzu à vardare, a terra deve esse trattata cù sulfate di cobre per u scopu di a scumunisazione.

Per piazzate l'arburete seguita u patronu di 40 per 40 cm. A prufundità di u piantaghju deve esse identica à quella chì a crescita di e crescente in pote. Coperta per a pepite hè in irrigazione moderna, fertilizante (in ogni casu, ùn abbiusce micca fertilizzanti minerali) è mulchendu a terra . I prudutti sparta nantu à u prugramma di criscitu deve esse ribattuta per impediscenu tuteli di quelli sottu.