Hè pussibule una mamma d'invalidazione per avè l'albercenti?

Un tali fruttu, cum'è l'albergo, pussedi in a so cumpusizioni una grande mansa di microelementi utili è vitamali. Fate chisti sò potassium, iron, iodine. Di vitamini, alberoqui cuntene: C, B1, A, PP, B2.

Comu, in fattu, tutti i frutti, l'albitichi puderanu causari allergii, perchè a mamma d'ailazione spessu pede si pò manghja. Intendemu di cumprenderà è contesta à sta pregunta.

Pudemu i pene nantu à l'albitori?

In regula, i medichi ùn permettenu micca e donne per aduprà stu fruttu quandu allumanu. Ancu, à u stessu tempu, i medichi dicenu chì certe cundizioni sò deve cunnisciutu.

Prima, per fiddrinu l'albicanu in a vostra dieta, a mamma d'averrea pò solu quandu u zitellu hà tornatu 2 mesi. A primuria di sta età hè pruibita stretta di manghjà l'alimenti allergici per l'alta probabilità di sviluppà una reazione allergica da l'organiziu da mulinu.

U secondu, quandu u zitellu hà digià crisciutu è si ponu pussibule per una mamma d'invalidazione per manghjà babbo, ùn l'avete immediatamente in cume grandi quantità. I medichi ricummiencianu accuminciari cu 1-2 è observa a mancanza di reaczione à u corpu di u babbu, in forma di rossi, blister e rashes. S'ellu si appriseu di colpu, hè necessariu di mostrarà u zitellu à u pediatricu, è per escludiri i tutti pà l'albitri di a dieta.

Tercero, anche si a reazzioni allergii di u zitellu à questu fruttu ùn anu assulutu, ùn significheghja micca chì a mamma hè permessa di manghja in quantità illimitata. 300-400 grammi per ghjornu serebbe abbastanza per divèrtanu.

Se parleremu di esse possibbili per una mamma d'inverrima per fà un cumpote d'albitri, per quessa, cum'è regula, i medichi ùn permettenu micca l'usanza di un bevande. Hè megliu si hè frescu annunziatu, perchè quandu puderete accunsentrarà parechji prudutti alliberati durante u trattamentu termale.

Chì pò esse utili per alivieri d'alivieri?

Dopu avè scupartu ch'ellu hè pussibile di cunsiglià di una mamma in infermiera, hè necessariu di dicu chì, in più di u piacè gastronomiu, una donna pò spirimari l'usura di l'albicocca. Cusì stu fruttu hè capaci di:

Cusì, cumu pò esse vistu da l'articulu, i pruprietà utili di l' albicelu permettenu a ghjovana mamma a ricuperà più veloce dopu à u nàscita, furnisce u corpu cù un gran numaru d'elementi è vitamini. In ogni casu, unu ùn deveru micca scurdatu di u sensu di a misura è a necessità di seguità a mancanza di reazione da u corpu di u zitellu.