U mondu di Hans Christian Andersen


Ùn ci hè quella persona in u mondu à quale a Dinamarca charming ùn pudia micca fà una impressione fabulosa. Sè vo site di cunsultà u vostru viaghju quì, dopu vi visitate u museu "U Munnu di Hans Christian Andersen". È, se viaghja cù i zitelli, sta fita hè una mustità per u prugramma.

In u 2005, un museu pare ch'ellu hè riflettendu perfetta u munnu maravigghiatu di l'imaginazione di Anderson è tuttu questu grazie à u talentu è travagliu travagliu di u rinumatu journalist è artist Leroy Ripley. Ùn serà micca superfluitu citatini chì, grazia à i so sforzi, u mondu visti u Guinness World Records Museum, situatu in Copenhague .

A casa per a sala di museu fù sceltu. Hè quì, in u 1805, chì l'escriptore danese hà nascuto è hà datu i primi passi versu a so fama.

Chì vedi in u museu?

À l'intrata à u museu seranu affezionatu da Andersen stessu, assicuratevi di una canna in un vestitivu è un capucintu nantu à un bancu. A so cumpusizioni sculpturale aiuta à creà una atmosfera fabulosa speciale. Primu e primu postu, i cumparati di u complexu di u museu attrae assai interesse, quellu chì hè adornatu cù u caratteru di l'opari di sta storia. Duranti a visita, i visitanti anu da sapè in e diverse tappe di a carriera littiraria di Hans Christian.

A strada, se qualchissia ùn sapia o s'ellu hà scurdatu, l'scrittriciale sempre hà purtatu una corda cun ellu in casu d'evacuazione d'emergenza. Parevi, perchè? Hè solu perchè avia scantu di i incelli. Allora ancu i visitori pudete vede nantu à a cuncritta di esposizione. Unu di i muri di u museu hè impauritu cù un situ chì tutti i paesi chì anu publicatu e creazioni d'Andersen sò marcati. Inoltre quì ci hè una cullizzioni speciale in quale tutti i kopi di i contatti di fata, publicati in 120 paesi di u mondu sò colti.

Cumu ghjunghje?

Unu di i migliori musei in a capitale hè ponu ghjunghje à pezu da u centru di Copenhague o da un bus numerou 95 à a strada "Rådhuspladsen / Lurblæserne".