Psicologia di u sonnu

I sònni sò un tema chì ancu i scientifichi specializate in i sogni ùn preferenu micca parlà. Bonu, ùn pudemu micca capisce nzinu a ora cume è per quellu so sonniu! A gente ùn hà fallutu per pridicà in a catene di cause-effect di u mecanismu più cumplicatu - u mo brain. Di sicuru, avemu, cum'è qualsiasi autra persona interessata, avè u dirittu di parlà di l'ipotesi di a psiculugia di u sonnu.

I psicologichi perchè i sogni sò i mo pettu

I sònnii oghji occupanu un locu spéciale in a psiculugia, forsi perchè eremu inclinati à ricurdari di elli, è sò quelli chì ci facenu cusì inestabile. Cù ogni persona, ancu u più prusperu, ci era un corpu di nightmarish, shortness of breath, rapidu di corpu è chills. Tuttu chistu è cunsiglii cunnuscenza dulurmenti di un pesadore.

U primu chjaru di ricurdari quannu prova à "interpretà" u vostru sognu hè a vostra cundine assistenza. A menzione, i praticelli apparentanu in i primi stadioni di a malatia - i organi internu accumincianu a travaglià à un ritmu diffirenti, un signalu di questu questu hè à u core, affirmannu un pesadore.

U disordini nervi, avvenimenti fatali in a vita, ogni tipu di malatìa - queste sò situazioni chì ùn deve micca stà micca surprised in pesce di ogni cuntenutu. In ogni casu, si ùn ci hè micca u causatu esterni, u rienioni di u sonnu di tempu à u tempu, a vostra psique vole di dìle qualcosa, è avete bisognu di disassemble stu signal.

Spessu, a nightmares sò un riflessu di u nostru sotconcise, u sensu chì suppressione. Sapemu chì ci sò sentenzi chì ùn sò micca accettati per esprendre - còllera, ghjilosu, inveci, ma ùn anu in ogni locu in noi. Cumprende e vostre prublemi durante u ghjornu, è ùn ùn disturbanu micca a vostra pace à a notte.

Psicologia di i sonni recurrenti

I scienti crede chì i sòvuli recurrenti sò abiti è attitudini chì vo vulete mudificà, ma micca. U sonnu ripetì finu à chì cambià a vostra attitudine per una qualcosa reale verita. In quessi casi, unu pò studià a psicanalìstica è pruvà à capiscia ciò chì u sognu era di circa à dì.