Chanel Iman

Chanel Iman Robinson hè un mudellu americanu mudernu assai cunnisciutu. Hè natu u 30 di nuvembre di 1989 in Atlanta, Georgia, USA. Stu nomu inusa era datu à a chjesa di a so mamma in onori di u so disegnadoru favorevule è u designer di moda Coco Chanel. A strada, a picciotta era stata premiata da such bellezza per una ragione. A so mamma hà e razzi africani è coreani, è u so babbu hè Africanu. Cusì, l'aparicio cusì intrududu è Iman hè obligatu à mischjerà sangue in a famiglia. Per fà un mudellu, Chanel Iman hà dettu di spiccà u so nome, eliminendu solu u nome Robinson.

U mudellu di a ragazza era visibile in a so zitiddina. In ghjesu circondu ghjunti l'admirazione di a manera chì Iman infuri in vestiti nantu à a vacanze dedicatu à Halloween.

Iman hà devenu travel ogni ghjornu per studià in u Los Angeles, perchè ella era in Culver City. Ma à u tempu, u travagliu accuminciau a piglià assai tempu, è a zitella avia da rinunzà i so studii per dedicà u podi è sesioni di foto tuttu u tempu.


Model Chanel Iman

In u 2006, à l'età di 17, Iman hà participatu in un cuncorsu organizatu da l'agenzia di Ford Models. Allora pigliò u terzu postu, chì u permette di firmà un cuntrattu cù l'agenzia. Dopu, Iman hà digià participatu in e cullezioni invernali è invernale "DKNY" è "Custo Barcelona".

Hè in questa ora chì a carica di a chjesa accumincia a sviluppà rapidamenti. Iman hà travagliatu cù famosi Camera di Moda, com Valentino, Stella McCartney, Marc Jacobs , Ralph Lauren è altri. Hè nutate chì u fisicu Chanel Iman hè assai grazia. Cù un aumentu di 178 cm u pesu di a zitella hè di 49 kg. Cù sta figura, Chanel sustene chì ellu pruduce l'insibbilìbile è l'animali grassu è pratiche, cum'è l'hamburger, patate fritte, i cani.

Quandu si vutrinu, a zitella ùn vole micca di dedicà a so vita sana à a catana. Iman hà assai interessatu à u disignu di vestiti. In a so entrevista cù "Teen Vogue" hà dettu chì hà digià parechje idee per creà una nova linea di vestizione.

U mudellu hà prupostu per più di un annu. Di u 2010, Iman hè l'urdinatore à u canali MTV "Casa di stile".

Style Chanel Iman

Siccomu Iman hè sempri bonu ghjovanu, pò esse apprupriatu per parlarà di a so aderenza à qualsiasi stilu. Ma, per ghjudiziarie da i so vistimenti nantu à a photo, a zitella ama un ingrossu massivu è luminoso, altive shoes. Puderia si tratta à l' stile di strada , chì hè assai amata da assai donne di moda per a so versatili è stile. Intantu, in i so imagine sò parechje tracce di stile di roccia. Piele cuir, piume di corse, spine, culore negru - tuttu ciò chì, un modu o altru, carattirizza stu strughju crudu.

Impussibile ùn hè micca ciò chì faci l'Iman hè tantu successu. Un sonnu chì ùn abbanduneghja mai più di a faccia di a ragazza, più è più attente. E questu hè naturali, perchè a persona radiante attirà automaticamente tutti i megliu.

Chanel Iman - photo shoot

In 2011, a zitella starred per una campagna di publicità di a marca brasiliana Rosa Cha. Bellezza è fotogenia di bellezza passate un ritmu fugliale da u fotografu Guy Paganini.

Un'altra longa, Iman appareru in un ritrattu seductivu di a rivista Galore Magazine. Comu era giudiziu, una ragazza pò esse soltera più divertente, ma dinò a natura sensuale è assai sessuale. Questu tempu cù Iman hà travagliatu u fotografu Ellen Von Unwerth. In i ritratti, a ragazza era sottumessa in una robba intima. Aghjuntenu à creà l'imaghjina di Camille Garmendia, chì hà travagliatu nantu à l'stile di Iman, Dennis Gots, chì hà fattu maestru di u maquillaje di u mudellu, è di a Devora Kearney, chì cunghjigliani nantu à a bellezza di a bellezza americana.