Sustenti minerali in prudutti di i prudutti

À u corpu hà travagliatu correttu senza nisuna devenza, deve ricevi vitamine è minerali chì cuntenenu à l'alimentariu. Ogni sustanzzioni hà a so funzione diretta diretta, cuntribuiscenu à l'operazione normale di l'organi è sistemi internu.

Sustenti minerali in prudutti di i prudutti

Ci hè elementi micro è maculati chì sò impurtante per u corpu, è u sicondu hà da entre u corpu più.

Minerali in u pruduttu:

  1. Sodiu . Hè necessariu per a furmazione di u zucchinu gourmet, è ancu regula u travagliu di i riti. Sodiu hè involuttu in u trasportu di glucose. A tarifa annuali - 5 grammi, chì deve 10-15 grammi di saline.
  2. Fosfato . Impurtante per u tissutu bone, è ancu intesu implicatu in a furmazione di enzimi necessari per ottene energia da l'alimentariu. U ritmu di u ghjornu hè 1-1,5 g. Ci hè in u braniu, e piante di ghisa è di u sole, è ancu in l'amandula.
  3. Calcium . A basa di a struttura è a ristaurazione di u tessulu di u sangue, è hè ancu impurtante per u funziunamentu propriu di u sistema nervu. A norma di ghjornu hè di 1-1.2 g. Hè truvatu in casgiu dura, papaveri è sesami, è ancu in prudutti lami.
  4. Magnesiu . Hè necessariu per a furmazione di enzimi chì assicura a sintesi di e prute. Magnesi prumove a vasodilatazioni. U ghjornu deve 3-5 g. Prodotti chì cuntenenu stu sustegnu minurariu: salvato, sannini di zucchinis, nocci è u trippu .
  5. Potassiu . Impurtante per u cori, vini sanguini è u sistema nervu. U potassiu regule u ritmu di u coriu è sguassà l'excedente di fluidu. A norma di ghjornu hè 1,2-3,5 g. Ci hè in tè tè, tè, albicocchi secchi, fagioli è mari kale.
  6. Ferru . Hè participatu à a furmazione di l'emoglobina, è hè ancu necessariu per l'immunità. U corpu riceviu 10-15 mg per ghjornu. Ci hè un pezzu di mare, u fegatu di porcu, u col u pullu salvaticu.
  7. Zinc . Hè necessariu per i prucessi di riduzzione à reducione, è ancu prumove a furmazione di insulina. A tariffa di ghjurnata - 10-15 mg. Ci hè in ostriche, frutte, cibo è nuts.