Un timore utru?

Oghji, quandu a qualità di i mediiculoli fessi assai esse chjapputu, ùn sarà micca superfluitu per turnà à l'esperienza di l'ancestari chì ùn solu ùn sapianu di i benefizii di e pianti medicinali, ma ancu hà utilemente utilizzate e so proprietà medicinali.

Chì ci hè utili à u faraghju?

L'infurmazioni di u timu è e so qualità utilità sò ghjunti trà noi da i trattati medichi di l'antichità. Sta pianta era beni cunnisciutu ancu à i pòpuli di l'Auropa è à u Muvimentu anticu. À a listessa ora, era largamente usata no solu com'è un pruduttu medicinali, ma ancu com'è un cundimentu exquisite - in cucina. Ciò chì hè cusì famosu, di u timore uttellu per l'omu - dopu in l'articulu.

Ghjunone hè ancu ghjunghje ghjunghje ghjunghje ghjunghje , hè spargugliatu assai è si sviluppeghja in a natura salvatica è in l'area suburbani di l'amante horticultore. A pianta attraeva attraversamente cù fiori bianchi è viaghjite pocu di pocu hè un medonosome excellentu, cammisani in bracciami perfetta, ma hè micca solu questu hè impurtante. E so abilità crescente in ghjinirali sò nutati è apprezzati assai da e persone per un tempu assai longu. Per principià, hè stata utilizata ancu per l'exorcismu, fumigating quarters viventi. Ci hè dettu chì hè stata utilizata per trattà u scuru in i zitelli, perchè a so fraganza rinforza a forza, l'umore improvitu, l'insegnamentu in auturità è l'optimisimu.

A decocuia di u faraghju perfetta à u coghju di i parasiticu è i bagni cù l'aghjuntu di u timore aiutanu à purtà una varietà di malati di a pelle è riumatismu articular. Inoltre, u so calzu hè trattu da un bellu pezzu chì ùn passanu a tezza.

Hè un attuali antifungali è bactericidale notable chì deprimisci a microflora dannuva di u corpu è aiuta à u rinforzu.

Hè statu longu deve sapi l'uttellu timone hè di e donne. U sistema nervuu di una donna oghje hè spessu sottumessu sottumessu à e teste di stress, significati fisichi è emotionali, chì guverna à aghja nervosa o di depressione. A donna specialmente indefensa hè diventata durante a menstruazione, u gravidanza è in u primu postpartum. Eccu cumu aiutà i caldi di u faraghju, i infuzioni è i bagnu seconduciranu quelli chì vanu di riduzzione l'estresse emozionale, cum'è a menstruazione dulurosa è a inflammazioni di l'appendage.

Sicuru u timu hè grassu, ma i so pruprietà ùtule pò esse usatu assai più largu è aghjunghje benefici tangibuli à a nostra salute.

Bei te con timore!

Per sapienti veramenti di u tè, a quistione di u tè cun u timore hè ùtule ùn valerà a pena - sò longu cunnisciutu, è quelli chì cunnoscenu u sensu in questa beia magica, unanimamente dicenu chì ellu hè un veru piacè. Perchè ellu hè bonu?

Tè cù timuru conserva tutte e pruprietà ùtule di a pianta: hè aromaticu, gustoso è hà un effettu curativi in ​​u corpu, aiuta à purtà u filu di "malice" di malatii.

In a teppa, u timore ùn deve esse solu una frazzioni di u tè tè nìvulu o verdu chì si pò esse pruduttu, è deve esse insistitu per uns 8-10 minuti: aduprà a vittura findu u so sapori magicicu unica è dà a so infusione i so infusioni. S'ellu aghjunghjenu una cuchja di meli à una tazza di stu tè, da esse impossibile stimulà a so utilità.

Eppuru, anchi i paroli laudatori di u faraghju timu, vale di ricurdà chì un beie aghjunghje l'erbula di sta pianta, cum'è qualsiasi pruduttu medicinali, avà contraindicazione.

Ùn hè bisognu di rimpiazzari lu tè usteriu cù u farfumu 100%: hè megliu aghjunghje in petite porzioni. E si avete decisu di beie solu, duvete bisognu à piglià sta infusione com'è una medicina, chì hè drunusca per no più di duie settimane, dopu cun cunsiglieri cun specialista.

Mundesi di malatie di u cori è a via gastrointestinali pò esse presciutu cun prudenza è, in nisun locu, duru à l'exacerbazioni.

I Pregnantli ùn anu da piglià di u tè, perchè pò pruvucate pressu spike.

In u restu hè una edita maravigliosa, un bonu di viguri è di salute.