Tetto, letto, mani propriu

Quandu si tratta di riparazioni in u bagnu, l'ultimu chì avemu pensatu hè u limitu. Ùn deve esse micca bellu, ma dinò di fiducia, è per quessa chì ghjè oghje hè assai piacevule per utilizà solu lath to finish its decoration. Ùn avemu teme à i cambiamenti di temperatura, steam constanti, humidità alta è, in cunseguenza, a cundensazione, chì impedisce a riproduzione di such amatei umani comu u fungi è u moltu.

Inoltre, i teurini sò ancu un maravigliu elementu decorativu. Cromatu, spirantatu, perforati è sfumati di matte aghjunghjenu u bagnu à un clima especial, sottu à elle pudete amparà tutte e sfarenza di u suffittu è oculta a cumunicazione.

Hè strasurine chì pò pari, hè faciule d'installà un tettu di raffia. Se avete vistutu u travagliu di un maestru o pruvatu à fàltu sè stessu, pudete riesce riceviarà.

In a nostra classa maestra, vi mustrarà cumu fà a stallazione di un tettu internu di corcho suspendido cù i vostri mani. Stu materiale dà u bagnu più chic è brillanti senza male à a salute, è in più, e mette in battelli sò assai più longu chì i prudutti plastichi.

Cusì, per fà un tufu di lattice cù i nostri propri patroni, avemu bisognu:

Stallà u latru à e so mani

  1. Determinate l'altura di a dimissioni di u limitu, pigliatu in una dimensione di e attrazzii, chì sarà accunciata. Da u calculu: a durata di a luminaire + 1 cm, in u nostru casu avemu the u soffiu à 13 cm.
  2. Ablejemu u nivellu laser, turnate è raghjone una linea recta per u perimetru di u bagnu cù un penne di feltre.
  3. Avemu misuratu e tene di parechji cù un attrazzu di cinta è scissors in u metalu aghjustemu a longa necessaria di un profeta angularu direttamente.
  4. Agghioru u prufilu cù un largu latinu à u muru à u nivellu chjucu è un pappu sintitificatu cù un intervalu di 40 cm. Hè impurtante chì a marca ùn caduta in l'articule di e raccoli, altri ùn sarani spallezi dopu a perforazioni.
  5. Furmagliu di perforazioni per stampà u tocu in u cantonu.
  6. Pudemu u cantonu à u muru è torna marcatu i punti nantu à questu montu cù venti à u muru.
  7. Forsi un diametru di 6 mm permpulà i tocu nantu à u muru nantu à e marcelli.
  8. Avemu giudiziu in i crau di a dowel cun martelè è ghjuvate u vinu in elli. Corner hè attaccatu à u perimetru di u bagnu.
  9. Ablematu nantu à i spatei di cantonu à un attaccante, unu in u centru è dui in e stile. In questu casu, ogni ghjornu hà una spaziu di almenu 7 mm da u muru.
  10. Aghjustassi u stringieru cù venti à u tettu di lignu cù un intervallu di 70 mm, senza pressu à u limitu, è per quessa accunsentanu liberamente à i guerri di guida.
  11. Avà l'uparazione più interessante di u travagliu hè chì avemu riparatu u soffiu suspende in raffu cù i nostri mani. Partiggiemu da u muru parallelu à l'intrata. Forse un clici u primu riblista in i prugetti in u stringer. Dopu pudemu riparà a segunda rotula.
  12. In a terza rack perchinu un burato per a stallazione di un centru, è indettendu immediatamente l'ughjettu in questu.
  13. Pigliemu a carattere nantu à u tettu, trasmissu per u burghu di u filu cun una scarpa è fate a lampara.
  14. Cumplementu, installate u soffiu matreghju cù e to mani, finu à chì tuttu u territoriu hè chinu di chiateli, facendu 9 tote per attrazzi. Se l'ultime rack ùn hè micca in granduri, pudete taglià.
  15. In i spazii chì si trovanu cù e bars, inserichinu è aghjunghje l'ale bars di aluminiu. Se a barra hè più grande chì a dimensione, pudete solu cutà cù tisori metaliche. Spettate significativamente u soffinu u facenu più brillanti è riccu.
  16. Hè ciò chì avemu un raffu chjusu falatu da e nostre mani.