Scandalu in a famiglia reale: u prìncipi Andrew hà affari cun Demi Moore!

Sembra chì a casa reale inglesi ùn hà mai vive una vita tranquilla. Questa ora, l'enfasi di i media era a rilazioni indelicabile entre u figliolu medievale di a riggina Lisabetta II, u prìncipi Andrew, è l'Hollywood diva Demi Moore! Doppu a so rumanzu cuntonu à a pubblicazione Globe.

Per principià, a so Maestà a Reina d'Inghilterra, per suprattuttu, ùn tapprova di l'scelta di u so figliu immensuali. Dopu hè vistu: una relazione estrema cù u cumuni, è ancu una attrìzia chì era maritali trè volte! In più, in u "track record" di a droga di Moore è di l'alcoolenza. True, era in a so ghjuventù, ma ancu ...

U prìncipi Andrew ùn hè micca una timida di deci. L'aristucraticu di 56 anni di più d'una prima di disappruverà a so mamma. Iddu, cum'è u Prince Charles, divurziau a so mòglia, Sarah Ferguson. Stu attu hè cunsideratu d'esse fora di l'ordinariu per i membri di a famiglia di u monarchu.

Allora u prince tempurale hè stata attraversata da u porn star Koo Stark, chì, sicondu i rumuri, hà ancu fattu una offerta di una manu è un core! Di sicuru, Demi, anche si sapi a ballare per ballisticu perfettamentu, ma in u pornu hè mai statu eliminatu. In ogni casu, a so riputazione spedizione ùn li faci micca un bon candidatu per u rolu di u princatu amatu.

Cumu hè questu?

Ci hè chì a cunniscenza d'una attrenda è un aristocraticu hè u travagliu di a so ex-moglie. Sarah Ferguson, madre di Princess Beatrice è Eugenia, longu amicu di Demi.

Inseme anu fattu un grande interessu in l'astratu di a Kabbalah. Sara decide di piglià a cura di a vita persunale di u so amicu famoso è "portanu" cù u so ex-maritu.

U cunnuscenza di i "palummi" hà fattu l'espanzioni annuali di fiori in Chelsea. Demi è Andrew pigliò una piace à l'altri è una rilazioni romantica hà sviluppatu rapidamenti trà elli.

Leghje ancu

Demi Moore, di 53 anni, decide finalmente stabilisce è crea relazioni cù l'omi di a so categuria d'età. Ùn hè statu ancu saputo chì questa rumanzazione guidà è se Elizabeth II puderà cambià a so cravatta à a misericòrdia.