Cirasa "Valeria Chkalov"

Ciliegia hè una di i buchi più d'estivi. Hè improbabile truvate una propria di quale ùn hè micca un arbre di dolce cherry. In più di u tremulu gustativu di l'estiu, sti frutte succulenti ciucidu sò ricchi in sustanzi chì sò utile à u corpu. Contenenu in elli è a vitamina C, è u ferru, è u calziu, u magnesiu, è u fòsforu. Curi di dolci anu un effettu laxativu è diureticu.

In i paesi CIS, ci sò circa centu varietà di dolce cherry. Unu di elli hè a ciliegia di a varietà "Valeria Chkalov", chì hè duvitatu longu u tempu d'immubiliante gràzia à u so gustu tremendu frescu. In u populu, stu tipu di dolce cirasa è abreise cum'è "Valeria". U gradu specificatu hè publicatu in l'Istitutu di Ricerca Totulubu di Selezione è Genetica di Frutteti è l'Istitutu di Ricerca ucrainu di Horticulture Regali da e pianti di a varietà rossa Caucasia per risultatu di a polinizazione in u 1974.

Variété description

A scelta di a varietà cherry "Valéry Chkalov" principia cù u fattu chì l'arbre "Valeriya" cresce à cinque o sei metri, è a so corona hè in bon allora, hà una densità medie è scorri. U grossu di u troncu hè grande, coperto cù una corteza fina di un culore grisgiu. Leaves sò largamente ovaled o obovate, i so vini serrate. I frutti di sta varietà sò abbastanza grande. U pesu di puderebbe ottene ottu grammi. Ci sò una forma in moltu corpuscule, l'api apretu abrupta. U culore di u fruttu pò esse rossu scuru, o nìvuru è russu, è u zuccu hè un intensu color rougatu rico. U cherry "Valery Chkalov" hà amparatu cù u so gustu riccu. A carne di u fruttu hè assai succosa, russa scura, cun vini fini. Questa varietà riferisce à a basa, ma i frutti sò sugetti per a cunservazioni .

Dopu chì avete postu u cherry tree "Valery Chkalov" in u vostru situ, i primi frutti pò pruvà à cinque anni. Sta varietà hè prima, cusì u primu travagliu ripens in a primu decenniu di ghjugnu. L'arburu sò autonfiltichi, perchè un poliniziu hè necessariu. Per fà questu, l'arburi sò usati com Skorospelka, Bigarro, Jabule, Burlat, aprili è ghjugnu prima. In quantu à a resistenza à a fretta, u cherry "Valéry Chkalov" hè distinatu da l'invernu aumentatu è a resistenza di ghiaccio. L'arburu normalment tolleranu a congelazione finu à -20 gradi. Ancu a-24 gradi, un 30% di i prudutti di vigori sò intactu. A risurta hè piacevule. À e regione miridiunali, a produttu media da un àrburu, chì hè 10-15 anni, hè 62 kilogram è in u nord - finu à 32 kilogrami.

Avvanzi è disadvanessaggi di a varietà

U vincinu evidenti di a varietà cherry "Valery Chkalov" hè u gustu impeccable di u fruttu. Inoltre, a vindma quandu avete da ricivite prima di l'arburi d'un altru tipu. I frutti sò grossi, bè trasportatu, adattatu per u cunsumu frescu è per cunsirvatori. U Bone sipara faciule.

Ma i desa incunabuli di sta tipu di ciliegie sò dispunibili. U primu, l'arburi sò practicamente inesgidanti contra putenza grisa. Sì a malatia culpiscenu un arbre, hè necessariu spultu urgente, perchè pò esse moriri. Sicondantu, i varietà cherry "Valéry Chkalov" hè spessu influinutu da a coccomicose. A malatia hè assai pronta. Quandu l'indici cocciemici nantu à e foglie parevanu picculi picculi di marroni cun rossi purchetti. À u tempu, si mischjianu in grandi spots, e foglie cumincianu à ascira, è dopu culpiscenu. In i zicchini sò i tuberkoli - chisti sò funghjetta spori. Per liberà, hè bisognu appressu dopu à l'appressu à processà a leggerie di u liquidu di Bordeaux, è in u vaghjimu to remove all the foliage crumbling, cavà i navi è sprinkle cun una suluzione di copper sulphate.