Saplings - crescente da e zesi

Oghje spessu in u paisaghju di designu, saxifrage hè utilizzatu: una pianta perenne chì attrae l'attenzione cù l'aspettu pocu inusual: una rosassa di foglie verde arghjintinu hè colculatu à l'arrabbiarii, è nantu à vignaghjoli à 70 cm, sò fiori fiori cineti petali à 2 cm di diametre. U saxifrage creci cun una catifa cuntinua, piacevuli cù una varietà di fioritura: hè rosatu, è giallu è biancu.

L'usi di u giardini di saxifrage sò primarmenti ridutta à a dicurazioni di i colti alpini , roche-giardini, rockeries , muru e tene. U fattu hè chì a fioritura ci vole à cresce in i cracu di scoglii è rocci. Hè per quessa a pianta hà u so nome. Differenti in u crescita è in forma di fogli, variità di saxifrage permettenu di creà un patrimonii in u vostru fiore. Trà e variità chì vive in a nostra regione sò Bluetenteppich, Flamingo, Purpurnantel, Arendza, Schneeptpich, è altri.

Quelli chì i giardinieri particulari particelli simili di a pianta hè u bellu pruprietà, à dì, a durabilità, a resistenza à a sicura, dimensioni compacte. Inoltre, saxifraga cuntene un gran numaru di semen. A strada, ùn hè micca cusì difficiule di cultivà una pianta, però, avete acquaghjate di cunfizzioni. Dunque scrivemu u cultifazione di saxifrazioni da e zene.

Cumu sviluppà saxifragma di e sere: preparazione

Sempri pò esse fatta in April. I sementi di saxifrage sò chjuche in grandezza, culore negru. Prima di vultà, anu bisognu di furmazioni supplementu. U so significatu hè u trattamentu cù u friddu. Per fà questu, piglià un cuntinuu più chjucu, chì deve esse spurtatu una petite quantità di terra. U più adattatu - lumi, ligeramenti fermu. I Seeds di saxifrage sò sprinkled nantu à u coghju, è u cuntinuu cun elli - situate in a fria. Dopu dui o trè simani, i pomi pò esse acquistati. Hè veru, prima di cultivà un cuntinue cù i sardi chì deve esse abbandunate nantu à l'urpettu, coperto cù una film. I cundizzioni più optimu per a suttura di e sali di saxifrage sò u regnu di temperatura di 18-20 ° C. A ghjente dopu una simminzioni di saxifrage, i primi prudutti. I primi fogli di a pianta, com'è regula, sò assai deboli. Per quessa, a scelta di e piante da parechji pezzi da aduprà da fà l'apicultori di u primu bastimentu forte.

Saxifrage: pianta è cura

Seeds di saxifrage pò esse pittati in a terra aperta da u principiu di ghjugnu. I vegetali sò pianificatu à una distanza di 7-10 cm da un altru. Perfettamente adattatu per saxifrage medium-fertile soils. Quandu a sceglia, cunzidiranu u fattu chì a pianta ùn pò micca tollerà stagnante umida. Cusì hè megliu a pianta, per esempiu, nantu à i piani, giardinu di roccia o in fisselli trà i culi.

E risultati di saxifrage - ùn hè micca à tuttu complicatu. Sfortunatamente, u fioritura s'infederà solu in u seconda annata di a vita vegetale. Mi piace assai di u feraghju cù i fertilizzanti cumplessi. Hè ricompatente di manteneu una settimana dopu à u trasplante à un postu permanente in u vostru giardinu. Inoltre, saxifrage hà respondu bè adduce e crescenu a terra. In quantu à a rega, a pianta ci hè bisognu regulatu, ma senza bugie, spicchera. In modu, a mancanza di irrigazione hè signalatu da una diminuzione di a dimensione di ogni pianta è l'apparizione castagni marroni in folla. À u tempu, u saxifrage hà da cultivà a tapitula rico, perchè pò cumpone enormi spazii in u giardinu. E si u mette nantu à un locu illuminatu, ùn deve esse abbastanza abbastanza. In noziu, in u tapitulu solidu di saxifrage, "calvii spots" cumincianu à parechji spazi vasti.

Quandu saxiflorum sferisce, hè cunsigliu per prune a filatura per stimulerà u crescita è anzianu in u sussurru sussaghja.

Mentre vedi, u risicu di saxifrage da e mancu ùn deve micca bisognu spiciale è sforzi incredibbili.