Quandu pè trasplantari liri?

U bianchi sò perenniale, ma si devenu esse trasfurmati si cumparisce micca cù i so fiori. Cume hè spessu necessariu di trasplantà liri dipendi da a so varietà, ma di mediu anu bisognu di trasplantà ogni trè anni. Alcune varietà, per esempiu, i ghjurnali americani, pò esse trasplante da più menu spessu - quandu di deci anni, è parechji, per esempiu, l'hibridis asiatichi, in generale hè chjave un trasplante annu. Hè dunque, tutta a depende di a varietà è, per consensu, e bisogni di u liccuzzu.

Dopu, avete da decisu u tempu di trasplante di liri. Allura, quandu puderete trasplantà liri? Avete duie opulentai - in u vaghjimu o in a primavera. A volta, in a maiò parte di i casi, i termini di u traspurpene di i bianchi aiutanu à dicidiri a so variità. Alcune i bianchi sò più adatti à un traspurtamentu di primavera, ma qualchì autuni. Fighjemu quì in più dettu.

Traspurtari liri in u vaghjimu

In u vaghjimu, i bulbi sò in un statu di reste, perchè duranti stu piriodu, hè più piacevule per replanallu. Molti pruduttori preferanu u trasplante di u vaghjimu.

Sì i vostri lirizzini fiascianu prestu, serà apprupriatu per trasplante in u principiu di u vaghjimu, quandu a terra ùn hà micca avè principiatu à cunghjelà è i lysii si sò simplificatu. Perchè u tempu restu finu à l'invernu, i bianchi sò u tempu d'avè usatu à un novu locu è preparanu pè u friddu di l'inguernu.

Hè un trasplante hè simplicemente simpliciamente, menu tantu moltu più cà u meliaghju. A principal hè chì ùn ha micca trasplastu i lysii dopu à a fini di sittembri. Di sicuru, ogni cosa deveni à e cundizioni climatichi, perchè in certi rigioni u vaghjimu vende un pocu prima. In generale, hè impurtante trasplantà i lysii à i primi friddi è i cura cù cura di l'inguernu da u friddu, perchè chì i lamperi sò facilmente arricanciati in a nova terra, è ùn anu micca avutu l'aggettivu stress.

Traspurintari liri in primavera

U trasplantu Primavera hè più incrucheghju, ma sè avete i friddi chì venenu prima o lirieri di fiuritura à u fiore, ùn hè micca avutu una altra via. Bulbi sò sgradati da u tarrenu in u vaghjimu è situate in un saccu di plastica cù for sbigliati per a ventilazione. Trà i capicursi di cipolle hè megliu per vogliu qualchì seru mussicellu. L'imbasciata à u biancu hè chjaru in October, quandu ùn hè micca sempre friddu, è i bulbe anu ch'hà falatu in un state di reste, chì avè accumentatu nutrienti da a terra. Amparate u pacchettu cù bulbe hè più cumune in a fria.

A piantaghje lampassi hè necessariu in a terra calda è calmu chì ùn hè micca in i primi ghjorni di marzu, quandu u soli hè ghjustu cum'è caldu è in u mità di u mese di u mese, è forsi ancu in prima di aprili. Ci hè digià dipende e vostre cundizioni climatichi, perchè in un locu in a primavera hè ghjuntu prima, è in un locu un pocu tardu.

Certi piacè sò interessate da a quistione: "Pudemu transplantà un licore fugliale?". Allora, cù a maiò varietà quella fucalizazione ùn hà micca travagliatu, ma cù l'hibridis asiatichi digià chjamatu à u principiu di l'articulu - hè faciule. U biancu di sta varietà pò esse trasplante in ogni mumentu, ancu in veranu. A cosa principal hè di scuntrà detalli, per ùn dannà nunda, è dopu un trasplante à un novu locu, aduce l'acqua di a pianta.

Ci ponu esse nutati chì i liri chì eranu traspurtati in a primavera spessu supretendu u sviluppu di u lysine transplantatu in u vaghjimu, postu chì u primu ùn hà micca "sit" tuttu l'invernu in u locu friddu. Eppuru tuttu questu hè assai cuntruversu, u trasplante di u vaghjimu hè assai còmicu è parechji trasplante i so lysii in u tempu d'autunnu, mentri a pianta fermamente tolerate u prucessu tutale è fiore bè. In generale, u modu più persu novu hè di pruvà à i metu di trasplante è da a so pròpia experience per capiscinu ciò chì hè più piacevule è megliu per i vostri liri.

Cusì, tutta l'infurmazione quantu quandu pè trasplante i lysii, avà sapete. A principal hè di studià tutte e fatturae è decide chì di i trasplante - primavera o autunnale hè più apprupatu per a vostra sorte di liri.