Preparing a garden for the winter for beginners

Preparate appictamentu u giardinu pà l'invernu hè assai impurtante, perchè vi permettà à l'arbureti è l'arburete per sopra a freda è esce à l'inguernu. Per quessa, in u vaghjimu in u giardinu hè necessariu di rializà unepoche di travagli. Cope cun elli sottu a forza di i ghjurnoghji novi.

Preparing a Young Garden per Winter

A fine di sittembri - u principiu di uttrovi hè u tempu di traspuntarià i arburi in ghjiru. Inoltre, a ripruduzione si faciule da a capizzatura è di dividalla è di piantazione di mudeli novi.

L'arburi ghjovani sò pronosti à attache di i rosi. Perchè, per a prutezzione di voles, à a fini d'uttobre u fondu di i bagagli hè impresa di materiale prutocettu: un morsu di metalli o di tarri.

Preparatu l'ortu per l'invernu in settembre

In settembre, unu di i prublemi principali chì sò datu in a preparazione di l'ortante per l'inguernu hè colti. Hè assai impurtante di cullittà i varietà di u mazzulu di manzili è pira in tempu per puderà ghjittisce finu à a primavera. A disprezza di i frutti per a vendita hè decisu per una laguna di pearu, di cutie è di stabilimentu di u gradu di maturità per i graneddi. Se sò bianchi, hè troppu tempiu per selezziunà u fruttu, se hè u marrone scuru, allura u fruttu hè immobbili è ùn pò micca durà longu. Sì i casgi sò marroni chjaru, questu hè u tempu megliu à a cugliera.

In a seconda mità di sittembri, l'arburi sò fecundati cù cinti. A fine di u mese prumuncate u giardinu. Da l'arbureti è l'arbusti fendu rami secchi, malati è rotte. I secchi sò trattati cù sulfate di cobre per evità l'infizzioni. Allora, e rùbbriche sò trattati cun a crock di giardinu, chì prumove a cicatrisione più veloce.

Hè necessariu di limpià e foglie caduti in u giardinu, cum'è assai parechji praticuli vivenu in u follatu. U follatu ùn hè micca abbruciatu, perchè hè un bon compostu, è hè stantatu in una mansa o in un fossu. À l'abbandunà prestu prestu, sò stati ricanciati cù quicklime.

Preparing the garden for winter in October

Questu mese anu seguitu per neve l'ortu di foglie caduti. Hè diventata particulare numerosu, cum'è e foglie forte falesenu.

In uttrovi, l'arbureti è l'arbusti sò alimentati cù putassiu è fosforu. Aghjuntatu ancu a terra trà i tronchi. Hè bisognu à fà per prutezzione di e radici di a fretura.

Produce una calita di tronchi per disinfectisce a corteza da e parolle.

A meziornu d'ottobre, e stante. L'acqua hè presa in u calculu di 50-60 litri per un ghjovanu è à 200 litri per un adultu. A terra deve esse indurizata à una prufundità di 30-40 cm. L'acqua di i pianti per 2-3 i ghjorni per chì u spaziu hè imberatu di l'acqua.

Per preparà per l'invernu, i zuccuni sò cuparti da a turba, u paese o paol.

Quandu vi vede in a preparazione di u giardinu pà l'inguernu, ùn ci hè nunda di difficultà ancu per i principianti.