Ithran National Park


In a parti sittintriunali di Maroccu , trà e muntagne di l'Atlasu mezzu, hè una petite pruvincia - Ifran. Invece a dimensione, in questa scusa, pudete vede semplice paisaghji crescenu diversi: u lavu rocchi secchi cù a vegetazioni rara sò sustituiti da forti cessate foresti, è paisaghji di desertu si passanu in pezzi di neve. In u cori di a pruvincia hè una cità chjuca cù u stessu nomu - Ifran, à u circondu quale hè u largu parc National Park Ifrane National Park.

Un cuntrastu contru di u disertu è monotonichi paisaghji di e tarra è u paisaghju di i Monti Atlas hè chjarattu, chì spessu si compara cù i piani svignani. Questa similara hè spicialmente evidente in l'inguernu, quandu e muntagne sò cuparti da una manta di neve. O in u mumentu, quandu u tempore di l'acqua splurata accumincianu à falà da e cime, formando cascate, fiumi è laghi "svegliate", è e bande d'ovinu scatterunu sopra l'grass fresch di i piani.

Riserva

U parc est entre Ifran è situatu à una altitudine di circa 1650 metri sopra u nivellu di u mari. L'area prutetta si estende oghje di 500 km² è cumprà spuladore di diversi fiumi, laghetti pittoresca è a più grande in u paisanu di cedaru - una di i più protetti in u mondu. A sola parola "ifrane" in traduzzione da u dialettu Berbè significa "caves", è ci sò veramente parechji in a muntagna locale. A zona hè prutetta tutta solu in u 2004, u scopu principali di u park era a prutezzione è a risturazione di spezii raramente espunziati di flora è fauna di Maroccu .

A causa di l'abbundanza di fiumi è laghi nesta zona, Ifran hè cunsideratu a fonti di riserva principali di l'acqua in u paese. A causa di fattu chì ùn ci hè mai mancu una mancanza di quì, un gran numaru d'auscucinu annantu à u territoriu di u parcu, assai animali è rèttili sò truvati. A vegetazione Iftanea di u parcu ùn hè micca à tuttu cum'è a flora tradizziunali di u Nordafricana: l'alcevule è l'alamoveranu sò crescenu quì, è ci sò assai chjosi freschi è freschi in u pesciu. In u paese di Ito, in a direzzione di Azra, pudete amparerà è scènesi "estremi" scontri cumplittamenti: e surgenti di cintunari di volcani estinti sò surprisingly similar à a superficia di a luna.

U clima in a pruvincia hè ancu diffirenti significativu da u restu di Maroccu : questu quì varia in a strada europea da stagione à stagione - caldu esti, u luni in chiu è abbundante inverno nevado. Grazie à l'ultimi, micca vicinu da u parcu, ci hè ancu una petite ski Michlifen, un locu per u restu solu per i Maroccani, ma ancu per numerosi turisti straneri.

Ifran Cedar Forest

Eppuru, i cedri centesimi d'antichità sò stati boni valori - micca solu per u bulu caru è raru, ma ancu grazzi à l'oliu di cedaru è ancu aghji, chì sò attivamente utilizati in a medicina.

In ogni casu, in u Parcu Naziunale di Ifran, ci hè ancu un tesoru veru - quasi un cimitù giganti d'un anticu, un simbulu di l'antica forza di Maroccu. L'anticu gigante anu ricivutu u so nomu stessu - hà alcuniscenu u Cedru Guro, in onore di u genaru victoriu di l'armata francesa, Henri Guro, chì hà servutu in i coloni africane in a fini di u XIX seculu. Duranti a Prima Guerra Mondiale, u generale hà battuto à u capu di e truppe coloniali Marocani è hè stata premiata parechji premiati. U nomu di u generale hè ancu u boscu in u quale u famoso cedaru creci.

U furmazione di Gouraud hà diventatu u paradisu per l'spezie in periculosi di macacchi Berber - majoth. Questu hè unu di i pochi piazze di u so abitazioni in u mondu sanu. In più di elli, otteri, cervi, "grandi ferri" predatori è enormi pupulazioni di pezzi vivenu in u boscu. Una vista interessanti hè u pintu di Lake Afennurir, chì hè stesu in u centru di i cedri vechji.

Cume si vede à Ifran National Park?

Da a cità imperiale di Fez, a pruvincia di Ifran hè solu settantacili chilometri o una ora è media. Ùn avutru puderà andà da Meknès o Henifra. A zona riservata cumencia 10 chilometri da a cità, ùn hè una strada diretta diretta, affinchì vo pudete truvà in pocu mezzu à una ora. Per un viaghju, pudete pagà un carru in Ifran o piglià un taxi, in più, u Parcu Naziunale segue assai viaghji di turisimu, ancu di altre città.