Cume spiunariu pudariu lavariu un gatto?

I gatti sò in energia. Si passanu assai malinni e entusiasmu ogni ghjornu in u ritmu impetuoso di i ghjorni movimenti. Hè pussibuli chì durante a so indulgenza assai u gattu pò piglià tuttu ciò chì ci hè bisognu di compra. E avete pututu dumandà a questa dumanda, ma cumu si deveru bisognu di u gattevule, è avete da manghjà u gattu in generale? Per a so natura, i misgi ùn anu micca bisognu di esse bagnati, salvu quandu sò assai stati.

Cumu si puderebbe batti un gatucciu?

Allura, quandu puderete prucede in paese un gatucci? Questu di questa stremità stretta chì ùn hè micca, ma di l'età prumessa, ùn hè micca cunsigliatu per fà questu, postu chì u zitellu ùn hè micca rinfurzatu è ùn pò micca tollerà cambiamenti di tempurità, a parte di u so matru mamma hà pussutu affruntà perfetta à u prublema di a so purezza.

Sè decide chì u kitten duverebbe bagnu per certi circustanze, dunque fate chì ricurdà assai. In ssu locu truvate direzzione diretta à quandu spessu pò pudete bagnate un gatucci, ma pudete mette u sustegnu di chì ùn avete micca bisognu di manghjà i misgi. Puderanu perfetta à stu travagliu, lamintà. Ma s'ellu ci hè a necessità di prucessi di un bacinu, vi daraghju cunsiglii annantu à l'acqua di u gattu.

Bathing tips

Un bancu chjuchju o bagnu duverà esse ligeramente, sicondu a grandezza di l'animali, pienu d'acqua calda. À u fondu di a tina hè ricumandata per fate un rag è un tapore di gomma in modu chì u gattu pò aghjunghje nantu à cù l'otte, perchè si senti più bellu. U xampu deve esse dilutedu à u statu di l'acqua di savore è di sicuramentu, adupratu u gattu cù l'acqua, hè necessariu di sapone. Fate cusì cusì chì l'acqua ùn porta micca in i vostri ochji, cù l'aiutu di struciazione, movimenti massaggi. Dopu à quessa, lavte à u lavu di u shampoo è pigliate u ghjallu di u bagnu sottu chjappu cù una toalla, guardendu da i lampi. Sì u gattu ùn ha micca teme di un secadoru di secadore, pudete di secremente cun un secadoru.