A sinagoga di Ibn Danan


A sinagoga Ibn Danan hè un mumentu storicu di a cità antica di Maroc Fez . A sinagoga Ibn Danan hè stata custruita in u 17u seculu nantu à l'iniziatura di u mercatu rico Mimun Ben Danan in u centru di u judettu di Mella, chì significheghja literalmente "salitu".

Altrò di attraversu

L'apicultori di a sinagoga ùn pò esse chjamatu impussibile, perchè ùn hè micca assai diffirenti da e case di u pezzu da a strada - in Synanogi Ibn Danan hè un porte cusitu è ​​i ventalli situati à sopra à i mura. Sutta a sala di a preghiera hè una mikvah (reservoir for ritual ablution), a so prufundità hè di circa 1,5 metri, chì hè spessu sottumessu cù a testa per a rimolta di i peccati.

In u 1999, una rifurmazione principalu hè stata a realizata in a sinagoga, in 2011 a Sinagoga Ibn Danan fù visitata da u Prince Charles, ma à a data a Sinagoga Ibn Danan ùn hè micca usata per u so destinatu. praticamenti nimu di a pupulazioni giuda hà firmatu in Fez. A sinagoga Ibn Danan hè sottu a prutezzione di u guvernu di a cità è hè in a lista di u Patrimoniu World UNESCO.

Cumu ghjunghje?

Nantu à u territoriu di a cità di Fez, u muvimentu in i veiccio di mutivizzioni hè pruibbita, perchè a sinagoga di Ibn Danan duverà caminari or ride una bicyclette.