Preparing crisanthemums for winter

Sè vulete chì i vostri fiori favoriti per sopra ancu i più rimettimi, utilizate cunsiglii per risparmià i crisanti di l'inguernu:

  1. Sì u chrysanthemum hè acquista solu, si deve esse esclaritatu in quale u pianta hè a pianta. A turba ùn furnisce i nutrienti necessarii, perchè a fiorita ci vole à trasplantà in una formula nutrizionale normale. Sì u crisantemu venenu vindutu quandu si pittighjà in un pezzu cù un primariu universale o una misura nutriente, ùn hè micca necessariu di trasplantà.
  2. In u pianu chjaru, un panu di chrysanthemum in l 'invernu ùn hè micca survegiu, per quessa hè necessariu trasplantà in un pezzu in u vaghjimu in una pignatta d'un centimétru in 4 più di diametru.
  3. Ancu i vegetali resistenti à ghiaccio, acquistate in u principiu di u vaghjimu, ùn avè micca u tempu di stabiliscerà in a pianta aperta, per quessa ùn hè micca possibbili à pruduce chrysanthemums prima di l'iniziu di l'invernu da l'olariu.
  4. S'ellu hè venutu u friddu, è u crisantemu hè sempre immubiliante, deve esse trasfirutu à un locu caldu è daveru una fiore. Dopu à quessa, a pianta hè chjosa in una distanza di circa 15 cm da u locu.

Cumu possu crisantemi in l'invernu?

I almacenamiento di crisanti in l'invernu depre da parechji fatturi:

  1. Se u chrysanthemum hè tardu sfundate. Late crisantium hè chjuccatu finmente tardi, cù cura cù un pappu in un mantellu frio è misi in invierti in una camera fresca cun una temperatura di circa + 4 ° C. L'acqua ùn hè micca necessariu - a terra deve esse seca.
  2. A cullizzioni di chrysanthemum chì hà postu in terra nantu à l'invernu. Ùn hè bisognu di scavalcanti i crisanti di ghiaccio chì anu survigliatu nantu à a terra aperta. Hè abbastanza per taglià e cose da l'invierno. Hè mpurtanti di sceglie un materiale in u quali u refuggiu ùn sarà micca bè stancu, altrimenti i chrysanthemum in invierno pò vypret. Stu metudu deve bisognu di menu sforzu, in a primavera, a pianta ùn hà bisognu di riimpià in terra. I disgrazia: sopravivenza in a pianta aperta solu varietà di ghiacciolte speciale.
  3. Cumu mantene i crisanniu Indian per l'inguernu? I chrysanthemium indi ùn sò micca resistenti à u friddu, cusì in u paese apertu ùn pò micca sustene invernà. Per principià, i crisantiini Indian sò cutatu à una altezza di 15 cm da u pianu, da dinò densamente dispostu in cavalli culuriti è cuparti da a turba umita è di a sabbia (mistura in 1/1 ratio). Pigliate e scatuli in a stanza averebbe solu dopu à l'iniziu di fretu, prima chì avè da esse in a strada. A temperature di l'aria in l'asempiu per a tali invernante di crisanti è deve esse da -1 à + 5 ° C. I vegetali guariscenu un invernu tutale senza rego.
  4. A cullizzioni di chrysanthemum in u invernu in una zanca (per crisanti di settimane chì sò stati stallati à u pianu). A preparazione per crisantemi d'invernu principià in u vaghjimu, davanti a ghjàlli. U locu per a fossa hè sceltu nantu à una culletta per evitar l'stagnazioni di l'acqua è di sole. A trinchera si sparghje à una prufundità di almenu 50 cm. U fondu hè colpi cù un densu furma di aghjunti o serratura. Prima di cultivà crisantemi in una fossa, si deve esse cutatu (cum'è solitu - à una distanza di 10-15 cm da u pianu), dig out and ùn hè micca forte per aghjunghje trempette di terra. In una fossa, i pianti sò stallati in e fila densi, ponu esse misurati cù altre perenne. Hè impurtante ùn mannari i pianti, ma pudite mette à a pianta. Dopu chì e fila hè densamente pianificata, i crisantii sò chini di serradicatu o aghjunti è cuparti di tavuli. Chì i pianti ùn si sò persu duru cù a neve è micca cun inuvizione di chiuvuta, i chjassi sò cuparti cun un film di polietileno densu è sò cuparti di a terra. In u primu prugramu, i tavulati sò sbulicati, ma i crisantiusi di a fossa ùn ùn ponu accumpagnate da seguita: avete bisognu à 2-3 ghjorni per affaccià a trinchera aperta, perchè i ragi di u sole càlamanu chrysanthemum, sprinkled with sawdust. Avvanzi di u metudu: in primavera, i piante hè stata tolta da a fossa è di i broi bianchi, pronti à preparà.