Chì per spraveglia uva in u primu mumentu prima di u budu fiorente?

Curingu di e raghji hè assai curabile, esisti a prisenza di certu cunniscenza è e so cumpetenze. U processu di uva in prima primavera hè necessariu per a prevenzione di e malatie è l'effetti dannuci di l'insetti, spiciarmenti hè impurtante dopu a furmazione forte per evità a contaminazione di u moiu di vignette.

Quandu a primavera spraying uva di e parolle è di e malatie?

Hè impurtante di cumincià a cura di e grappa prima di u budde è di u principiu di u sap in u filu. Prima di tuttu, deve esse chjapputu è attaccata. Tutte e taglibe stati offriti anu sdirmatu da u situ è ​​à l'uppurtunità di cremà fora. I vini ristretti sò stati attaccati nantu à u trellis.

L'encensu hè megliu fattu in u tempu secondu. È solu dopu à issi opare preparatori, hè pussibile di principià a pulitura di u vignetu. Inoltre, hè necessariu di processà micca solu e corsi di uva, ma ancu u tarritoriu à questu.

Uvaghja tramitatu da pulita

A maiò parte, i vignettu sò affettati da muffa, è questu hè duvuta à l'overmoistening. Appressu cum'è un revestimentu biancu in u reversu di e foglie, chì sò quì chjucu cù e vogliu arghjentu è seccenu.

Per impidiscia u sviluppu di questu scenariu, hè bisognu di sapè chì spizzari l'uva, prima di u foglie è l'apparizione di foglie. Una sola opzione hè di utilizà una solu suluzione di 3% di Bordeaux. Per fà, avete bisognu à dissolvi u pruduttu finitu in l'acqua, o preparanu da tù stessu.

Per uttene una solu suluzione, pudete piglià 300 g di sulfatu di cobre è 300 g di calcu idratatu è dissolve in 10 litri di acqua. In questu casu, deve prima pour calce in l'acqua, è poi sulphate di cobre, altri chì a suluzzione curdle cum'è u latti àutu.

Nota chì a suluzione pruvucarà à esse tòxica, dunqua esse necessariu d'utilizandu cù preziosi grandi, è a pulitura ùn deve esse fattu solu in u clima senza volu. Inoltre, preparate chì i fluidi di Bordeaux faci nantu à i ghjovani rimintu certe volte in più depressantemente, impediscenu u so sviluppu.

Ci hè parechje scelte chì e vindetta di uva nantu à u primu mumentu prima di u ciaraghju. Per esempiu, ricentimenti accuminzau a utilizà a droga Ridomil - spares young growth. Spruisce quelli chì anu bisognu rivolti è a terra in ghjiru. A droga hè assai comprobata in a prevenzione è u cuntrollu di muffa.

Un altra venta di Ridomil hè chì ùn deve micca bisognu di spulazione dopu ogni furia, cum'è in casu di u liquid Bordeaux. Hè efficau ancu in a staghje nantu à staghjoni di 2 settimane. À u listessu tempu, a so toxicità hè parechje volte di più.

Ci hè ancu unepoche di agents chì attenu simultaneamente in funziunati fungali, è in parasites (aricchi di u mite, etc.) - Tiovit, Topaz, Strobi.

Quandu si vagnò e uva in a primavera cù sulfati di cobre?

Spraying cun una suluzione di 3% di sulphate di cobre prupone i prudutti di vinu da e foglie di primavera. Fate quessu in a primu mannatu, quandu i rinosule sò oghji, ma ùn sò micca stati fugliati.

Se u tempu hè cale è seccu in a primavera, in principiu, stu trattamentu primu pò esse saltatu. U sicondu trattamentu hè fattu davanti à a ferita di e raghji indipendente di u clima. Hè chjamatu riserva, è avete bisognu à l'aghjunghje in l'intervalu quandu l'inflorescenu ùn sò micca diventate cuparti da folli ghjovani, quandu, quandu u liquidu ùn pò micca acquistà nantu à tutti i rami è i vignoli di e rabidità futuri.

Un altru, u terzu trattamentu di uva cù sulfate di cobre hè fatta à fine di u fiore. E ancu ùn hè micca l'ultimu, perchè tuttu hè dipende da u clima. Si chiuvamu, u racini devini esse spulatu dopu ogni cretu novu di e foglie. In u tempu secondu, pudete fà quessa fredu spessu. Prughjettu mandatoriu è di vaghjimu di u sulfatulu di còpru, perchè e raghji ùn anu micca attaccà a malatia fungale finu à a primavera.